"הפועל אשקלון יותר גדולה מכל אחד". אלמלם (צילום: אורי קריספין)
"הפועל אשקלון יותר גדולה מכל אחד". אלמלם (צילום: אורי קריספין)

דרור אלמלם: "קורא לצדדים להגיע להידברות"

מנכ''ל הפועל אשקלון ב-5 השנים האחרונות שפך את מר ליבו על הסערה בהפועל אשקלון ואמר: "הפועל אשקלון מעל כולנו". שמעון בן חיים יהפוך לחבר עמותה?

פורסם בתאריך: 22.1.19 10:21

     

לאחר יום עמוס בגזרת הפועל אשקלון נראה שהרוחות מסרבות להירגע. מי שעזב במפתיע הוא מנכ"ל הקבוצה דרור אלמלם, שנחשב לאיש שמקובל על כולם. לאחר כמעט יממה שבה שמר על זכות שתיקה החליט אלמלם לספר את הצד שלו בסיפור בפוסט ארוך בפייסבוק.

"כל מי שמכיר אותי יודע שפניי תמיד לשלום אין כמו שלום ואין כמו רדיפה להשגת השלום. כשיש שלום, הרוב מסתדר, ומה שלא – במאמץ משותף ובאווירה טובה ונינוחה וכוונות טובות, ניתן לסדר ולתקן", אמר אלמלם.

"היום הוא יום קשה ולא פשוט עבורי. אמש, אחרי ארבע שנים וחצי בתפקיד מנכ"ל מועדון הכדורגל הפועל אשקלון – פוטרתי מתפקידי ע"י דירקטוריון עמותת "וותיקי אשקלון", המחזיק בזכויות הניהול של הקבוצה הבוגרת. והאמינו לי שהפיטורין שלי הן החלק המאוד משני ושולי בסיפור הזה. קבוצת הכדורגל הפועל אשקלון היא מעל לכל אדם, מעל לכל תפקיד ומעל לכל זמן. בעלי תפקידים התחלפו, מתחלפים ויתחלפו. המועדון תמיד יישאר!".

בפוסט מרגש, גולל אלמלם הצצה למה שקרה מאחורי הקלעים משני מחנות הניצים,  בשנים האחרונות השקעתי את מיטב כוחי ומרצי עבור קבוצת נעוריי, עבור המועדון בו גדלתי, הפכתי לשחקן מקצוען וזכיתי לאמן את הקבוצה הבוגרת. באתי מאהבה, ובעל כורחי, אני מסיים את תפקידי באהבה. קטונתי מלהיות איש ציבור, אך התפקיד בו נשאתי חש אותי למעשים ואמירות של להקת צקצקנים שהם מעטי מעט, שנבעו מצרות עין או מאינטרס כלכלי או חברתי של מאן-דהו. כששמעתי את הקולות וכשראיתי את המראות – התעלמתי. כשאמרו לי ש"יורקים עליי" –שכנעתי שאלו גשמי ברכה. כשלא כיבדו, קיללו והשמיצו – יצאתי להגנתם; כשניסו לחבל במזיד במספר מישורים – הבהרתי שהאמת תמיד מנצחת. איני נאחז ומעולם לא נאחזתי בקרנות המזבח. אין זה אני ואין זו דרכי. וגם עתה, בבואי לשתף את שעבר על המועדון בשנים האחרונות, לא לשם האדרה עצמית נעשה הדבר, אלא כדי להעביר מסר חד, ברור וצלול: במלחמה כולם מפסידים!".

"כשאמרו לי שיורקים עליי, שכנעתי את עצמי שאלה גשמי ברכה" אלמלם (צילום: אורי קריספין)

אלמלם טוען כי למרות ניסיונות לגישור מצדו העירייה לא פעלה דיה בכדי להגיע לגישור." ועתה לעובדות: זמן קצר לאחר שתומר גלאם נבחר לראשות העיר, ביקשתי ממנו לקיים פגישת עבודה מסודרת, על מנת לדון אתו בפעילות השוטפת של המועדון ולהבין מהי המדיניות שלו לגבי העתיד. לצערי הרב, הועברו אליי באמצעות שליחיו-מקורביו תשובות מעורפלות, לא ברורות ומאוד מתחמקות. העברתי מסר ברור וחד משמעי: כל החלטה שראש העיר יקבל בעניינה של הקבוצה – מקובלת עליי, אך חשוב שהכל ייעשה באופן מסודר ומכובד. "ראש העיר רוצה שתישאר. איתך אין לו בעיה", הייתה התשובה שחזרה על עצמה. "אני שמח על כך, אבל דרור הוא לא הנושא", השבתי למקורבים מטעם. "חשוב לי מאוד שנשב באופן ישיר, ללא מתווכחים ונגיע להחלטות. לכאן או לכאן. העיקר לפזר את הערפל. חבל, כל יום שעובר ללא החלטה, יוביל למקומות לא טובים. צריך להסתכל אך ורק על טובת הקבוצה".ושוב לצערי, עד היום ראש העיר לא מצא לנכון להיפגש עמי, למעט שלוש פגישות אקראיות. ניסיתי בכל כוחי להימנע מהמציאות אליה הגענו ועדיין, ממש לא מאוחר. ניתן לשנות את המציאות.

חבל שלאחר ארבע עונות וחצי, במהלכן הפועל אשקלון הגיעה להישגים חסרי תקדים – עלייה של שתי ליגות והישארות שתי עונות ברצף בליגת העל – עתיד המועדון לוטה בערפל. אני מאמין בכל ליבי, שבהידברות שכלתנית ולא אמוציונאלית, אפשר לצאת מחוזקים מהמשבר. בשל העובדה שנתקלתי בחומה בצורה מצד העירייה, ובנחישות ואסרטיביות מצד העמותה, הגעתי למצב שלא היו בידיי את הכלים לבנות את הגשר שיצלח את התהום שנפער. צד אחד סגר בפניי את הדלת, ואילו הצד השני פירש את הרצון שלי להוביל למתווה בכל מחיר – כחולשה. לדעתי, מי שמוותר הוא החזק ובעל העצמה.

יש לנו עיר מדהימה ויש לנו אנשים מדהימים ויקרים. אני קורא למבוגרים האחראיים שיש לנו בעיר שלנו, לעשות מעשה, להיכנס לעובי הקורה ולמצוא פתרון למשבר. אסור לשכוח: הפועל אשקלון מעל כולנו!

"ההנהלה פירשה את הרצון שלי להגיע למתווה – כחולשה". דרור אלמלם צילום: אורי קריספין

למרות המשבר החריף אליו נקלענו, אני עדיין מושיט את ידי לשלום, אני קורא לחברי העמותה ולראש העיר להגיע להידברות. אם אכן טובת הקבוצה חשובה לכולם זה הרגע להתעלות על הרגשות העזים ולהגיע להבנות לטובת האוהדים, התושבים ותדמית העיר אשקלון.

בתוך כך מי שנחשב מקורב לעמותה הקיימת שמעון בן חיים, בעלי העיתון 'אובייקטיבי', עשוי בימים הקרובים להצטרף כחבר הנהלה מן המניין לעמותה אליה הצטרפו כבר אמנון גלולה ויגאל גואטה, פעילים מוכרים של איתמר שמעוני בבחירות האחרונות. בקבוצה מאמינים כי הקבוצה לא תגיע לכדי פירוק לאחר שהצליחו להשתחרר מכל החוזים ויפעילו את הקבוצה בתקציב רזה מהרגיל, שמתבסס על שחקני נוער. בגזרת הקהל לא מתכוונים לשלב ידיים לאור הסיטואציה שחברי העמותה כפו עליה ועשויים למחות במשחק הקרוב של הקבוצה ביום שישי נגד הפועל עכו באצטדיון סלה.

שמעון בן חיים בדוכן העדים בבית המשפט

שמעון בן חיים בדוכן העדים בבית המשפט, יהפוך לחבר עמותה?

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר