תומר גלאם עם יו"ר הקבוצה והמאמן. צילום: דוברות עיריית אשקלון
תומר גלאם עם יו"ר הקבוצה והמאמן. צילום: דוברות עיריית אשקלון

תומר גלאם על אלמלם ומגיה: "עושים שימוש ציני ופוליטי בשחקני הקבוצה"

תומר גלאם זימן ללשכתו את יו"ר הפועל אשקלון פרוספר וקנין ומאמנה שלומי דורה והודיע שיתמוך בקבוצה ויעזור לה להעפיל לליגת העל. גלאם: "אני רוצה להוציא אותה למכירה בשנה הבאה, שהיא נמצאת בליגת העל"

פורסם בתאריך: 16.1.19 16:35

     

לאחר הפרסומים על כך שהנהלת הקבוצה בישרה לשחקני הקבוצה על שחרורם לאלתר, הזמין ראש העיר תומר גלאם, את הצוות המקצועי של הקבוצה יחד עם יו"ר המועדון מר פרוספר וקנין מאמן הקבוצה, שלומי דורה, שחקני הקבוצה ומנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח. גלאם הביע בפניהם את תמיכתו בקבוצתו והלין על הניסיון של גורמים בהנהלה לעשות שימוש פוליטי כנגדו.

"הפועל אשקלון תעמוד למכירה ובשביל שיהיה לה רוכש, היא חייבת להעפיל לליגת העל", אמר גלאם והוסיף: "חברי ההנהלה מטעם העמותה, ממשיכים לעשות שימוש ציני ופוליטי בשחקני הקבוצה ובאוהדיה וזאת לצרכיהם האישיים בלבד. כל אלו מעידים על התנהלות לא עניינית וחסרת אחריות. לא עוד. נעשה כל שביכולתנו על מנת להביא להצלחתה ולתפקודה התקין של הקבוצה, כאשר טובת האוהדים, השחקנים ותחום הספורט בעיר, הם היחידים שעומדים לנגד עיניי".

 

צפו בראש העיר תומר גלאם יחד עם הנהלת הפועל אשקלון

 

עוד אמר גלאם: "ראש עיר טוב ומנהיג טוב צריך ללכת לפי הצורך שצריך להיות. אם הצורך הוא להשקיע יותר בשחקנים אז אנחנו נשקיע יותר בשחקנים. אני רוצה לראות את הקבוצה הזו מצליחה. אני רוצה להוציא אותה למכירה בשנה הבאה, שהיא נמצאת בליגת העל וזה בכדי שידעו שיש לה פוטנציאל ויקנו אותה. אמרתי למאמן רק אתה יודע מי צריך לשחק ואתה בוחר את השחקנים לא ההנהלה. מה שמעניין אותי זה הקבוצה, השחקנים, האוהדים והציבור שאותו אני ייצג. אני אומר את הדברים כפי שהם והגיע הזמן שהציבור ישמע את האמת אף אחד לא ישתמש בכם ובתושבים שלי בשביל לפגוע בקבוצה. בעונה הבאה הקבוצה הזו הולכת להימכר במחיר סביר על מנת למזער את הנזקים ממה שעשו פה בשנים הקודמות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר