מחכים עזרה מלמעלה. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון
לא הגיעו למשחק. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

הפסד נוסף ו-5 משחקים ללא שער להפועל אשקלון

אילון אלמוג (דקה 65) ושי גולן בפנדל (74) הבקיעו לבית"ר ת"א רמלה שעקפה את הפועל אשקלון השוקעת בטבלה. שלומי דורה וחניכיו ירדו למקום השישי וסגרו הפסד שלישי רצוף וחמישה משחקים ללא כיבוש

פורסם בתאריך: 4.1.19 16:54

     

אל המחזור ה-18 של הליגה הלאומית שלומי דורה וחניכיו הגיעו בתקופה לא נוחה בלשון המעטה. היורדת מליגת העל פגשה את בית"ר ת"א רמלה שמחזיקה במאזן נקודות שווה לשלה ותנסה לעקוף את האשקלונים באצטדיונה הביתי. אשקלון מגיעה למשחק ללא שחר הירש הפצוע וסוטיריס ניניס הפצוע אך עם תומר לוי שעבר מבחן כשירות ופתח בעמדת המגן הימני.

הפועל אשקלון, שהגיעה למשחק עם רצף של ארבעה משחקים ללא שער זכות ובהם הצליחה לצבור שתי נקודות בלבד קיוותה לשנות את המצב העגום שנקלעה אליו אך המשיכה באותה דרך. אחרי מחצית מאופסת וללא איומים ממשיים על השער, להוציא החמצת ענק של החלוץ אליאור משעלי, המארחים הצליחו לעלות ליתרון משער של החלוץ הצעיר והמוכשר אילון אלמוג שמושאל ממכבי תל אביב וביצע סלאלום גדול ברחבה וברגל שמאל הכניע את ליאור חדריאן בדקה ה-65. בדקה ה-74 שי גולן הכפיל מכדור עונשין וסגר את הסיפור. 2:0 לבית"ר ת"א רמלה על חשבון הפועל אשקלון שסוגרת חמישה משחקים ללא שער.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר