שחקני הפועל אשקלון. צילום: דוברות הפועל אשקלון
שחקני הפועל אשקלון. צילום: דוברות הפועל אשקלון

להפועל אשקלון דרוש: שינוי

שוב ושוב מציגים שחקני הפועל אשקלון יכולת דלה, והפעם דווקא מול קבוצת תחתית. אי אפשר להסביר את היכולת הנוכחית, וכעת הציפייה היא כי הקבוצה תנצל את חלון ההעברות בינואר כדי ליצור את השינוי הדרוש

פורסם בתאריך: 28.12.18 15:31

     

בהפועל אשקלון צריכים לבצע חריש עמוק בכל מה שקשור לחוסר המחויבות שמפגינים שחקני הקבוצה. אחרת, קשה מאוד להסביר את ההפסד המביש של קבוצת הדגל של העיר מול קבוצת התחתית הפועל איכסל באמצע השבוע (0:2), שחשף שוב את הבעיות הרבות שקיימות במועדון.

הפועל אשקלון מול הפועל איכסל. צילום: גייל מיכאלי

הפועל אשקלון מול הפועל איכסל. צילום: גייל מיכאלי

למעשה, לא רק שמדובר באיבוד נקודות נוסף, אלא זהו גם המשחק השלישי שבו הקבוצה לא מצליחה למצוא את הרשת, בניצוחם של צמד החלוצים גל צרויה ושחר הירש שאמורים להרשית ולהיות החלוצים הטובים בליגה. על הפוטנציאל שלהם אין עוררין, אך נדמה כי בשבועות האחרונות חלה ירידה דרסטית ברמת המשחק שלהם והם מתקשים לגלות את היכולת המוכרת שלהם.

הירש לאחר כיבוש השער. זה לא מהמשחקים האחרונים. צילום: דוברות הפועל אשקלון

אוהדי הקבוצה זעמו על ההפסד באיכסל וטענו כי הקבוצה כבר תקופה ארוכה מגלה יכולת חלשה, כשהשיא הוא אותו הפסד צורם לאחת הקבוצות החלשות בליגה הלאומית. המאמן שלומי דורה קיבל לא מעט מחמאות העונה על כך שהצליח להביא את קבוצתו לנקודה שהיא מועמדת בכירה להעפיל לליגת העל בסיום העונה, אך נראה כי המשחקים האחרונים מורידים לו לא מעט נקודות זכות. “אנחנו לא דומים לכלום”, אמר בכעס אחד האוהדים ל”כאן דרום” בסיום המשחק. “לא יכול להיות ששחקנים לא יתנו מעצמם, לא יכול להיות ששחקנים ילבשו את החולצה של הפועל אשקלון וייראו בצורה הזו. אין לנו קישור, אין התקפה, הספסל שלנו לא מספיק עמוק, ואין שחקן שיכול להיכנס ולשנות משחק. אנחנו בדרך הבטוחה אל מרכז הטבלה. לדבר היום על עליית ליגה יהיה מצחיק”.

שלומי דורה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

שלומי דורה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

דורה נאלץ להתמודד ללא לוטם זינו, שנעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים, ובמקומו עלה שחקן הבית הצעיר אסיף בן אבו, שאף נפצע במהלך המשחק והוחלף. אם לא די בשני השערים שספגה הקבוצה, הרי שגם הפעם השוער ליאור חדריאן היה המצטיין בשורות אשקלון, ואילולא יכולתו הטובה, התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה עוד יותר ולהשפיל את אשקלון.

הפועל אשקלון במשחק מול איכסל

הפועל אשקלון במשחק מול איכסל

יתרה מכך, גם במשחקים הקודמים שבהם הקבוצה שמרה על רשת נקייה אך לא השכילה לנצח, חדריאן היה האחראי המרכזי לכך, דבר שמעיד לא מעט על ההגנה והקישור האחורי שמאפשרים לשחקני היריב להגיע ללא מעט הזדמנויות. למזלה של אשקלון יריבתה למאבק העלייה, נס ציונה, ספגה הפסד ביתי מפתיע לאחי נצרת (1:0), ולמעשה הסטטוס קוו בצמרת הטבלה נשמר ועומד על 2 נקודות הפרש מהמקום השני, לפחות עד משחקה של הפועל קטמון ביום חמישי מול בית”ר תל אביב רמלה.

ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

עם זאת, אשקלון נפלה למקום החמישי בטבלה ולמעשה הכניסה למעגל קבוצות הצמרת קבוצות נוספות כמו נצרת עילית, שאותה לא ממש ספרו בתחילת העונה. אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון וללא כיבוש שער ביום שישי הקרוב תארח קבוצתו של דורה את נצרת עילית ותקווה מול הקהל הביתי – שלבטח לא יגלה סלחנות – להשאיר את הנקודות בבית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בנושא אחר, בהפועל אשקלון איחרו בתשלום משכורות חודש נובמבר, ושחקני הקבוצה, הצוות המקצועי ועובדי המועדון קיבלו את שכרם בעיכוב של שבועיים ימים. במועדון ציינו כי מדובר היה אך ורק בעניין טכני וכי כספים איחרו להגיע ממינהלת הליגה ומיד בתום ההפסד לאיכסל חולקו תלושי השכר.

בתוך כך, עדיין לא ברור אם הפועל אשקלון מתכוונת להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר, זאת למרות רצון המאמן שלומי דורה לבצע שינויים. נכון לעכשיו הקבוצה זקוקה לתזרים מזומנים מהעירייה, ולא ברור אם ראש העירייה תומר גלאם יחזק את קבוצת הכדורגל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר