מהמצטיינים בשורות אשקלון. ליאור חדריאן. צילום: דוברות הפועל אשקלון

שוער הראש: ליאור חדריאן כוכב הניצחון מול קטמון

תצוגת התכלית של ליאור חדריאן במשחק של הפועל אשקלון מול הפועל קטמון הלהיבה את האוהדים והוכיחה שיש מקום לכישרונות מקומיים על המגרש. ומה עובר על אבי מלכה שהיה כל כך אהוב ואהוד?

פורסם בתאריך: 7.12.18 15:01

     

אם היינו שואלים את מיטב הפרשנים והמוחות מי תנצח במשחק העונה בליגה הלאומית, הרי שרובם היו ככל הנראה עונים: הפועל קטמון. תשובה טבעית לאור העובדה כי מדובר במוליכת הטבלה ובמי שלאחרונה ביססה את עצמה כמועמדת מספר אחת להעפיל בסיום העונה לליגה הראשונה.

לא הרבה נתנו סיכויים ליריבה שלה הפועל אשקלון, זו שמוקמה ערב המפגש במקום הרביעי, והימרו שהאדומים מירושלים ימשיכו בתנופה. אלא שהקבוצה הבלתי צפויה של שלומי דורה הוכיחה שוב כמה היא באמת בלתי צפויה ומול הקהל הביתי שלה הפתיעה עם שני שערים קסומים של שחר הירש ואליאור משעלי ועם ניצחון ענק על הטוענת לכתר.

אשקלון, שבעצמה מגדירה את עצמה כמועמדת לעלייה, סיפקה הצהרת כוונות מהדהדת, וזה עוד במשחק פושר שברובו היה בשליטתה של הקבוצה האורחת. עם זאת, לא מעט נקודות אור נצצו בשורות הפועל אשקלון, ואלו לא היו רק הנרות שדלקו במחצית המשחק על החנוכייה המפורסמת של רוז’ה חטב.

גל צרויה, שחזר אחרי היעדרות לא קצרה, הוכיח בפעם המי יודע כמה שהוא שחקן של קבלות כאשר היה אחראי על בישול שני השערים. היה מי שחשש כי מלך השערים של הקבוצה יחזור חלוד, אך זה הוכיח שהוא חזק בעניינים.

מעל כולם בלט השוער האשקלוני ליאור חדריאן, שהיה המצטיין על המגרש ובדקות רבות היה הסיבה להשארתם של האשקלונים בתמונת המשחק. חדריאן סיפק הצלות מדהימות, ואחרי המשחק רבים מהאוהדים הכתירו אותו כשוער הטוב בליגה הלאומית. “ליאור מוכיח שבוע אחר שבוע שהיה נכון להעניק לו את אפודת השוער הראשון העונה”, אמר גורם בכיר במועדון. “מחמם לנו את הלב לראות שחקן בית מצליח כך. רק שימשיך בצורה הזו”. תצוגת השוערות של חדריאן לא נעלמה גם מעיניהם של הקבוצה מנגד, וגם מאנשי האדומים קיבל חדריאן פידבקים.

מעבר לשניים הללו, במועדון ציינו גם את שחר הירש, שבמשחק פושר שלו הצליח להתעלות על עצמו, שחרר כדור עוצמתי לרשת של הקטמונים והפתיע גם את יושבי היציע המרכזי. כזכור, הירש הצטרף לאשקלון לפני כחודש ימים, וזהו למעשה היה שער הבכורה שלו במועדון. בקבוצה מבינים כי עדיין עליו להשתפר ולהימנע מאיבוד כדורים, אך יחד עם זאת ידעו להחמיא לו על כיבוש השער החשוב. “הירש קיבל ממני טלפון עוד בסוף יוני, אבל הוא כיוון גבוה ורצה ליגת העל”, אמר המאמן שלומי דורה בסיום שמאוד מעריך את הירש.

“היינו סבלניים איתו, ואני שמח שהוא בחר להצטרף אלינו”.

במשחקה של אשקלון הורגש השוני הגדול בין שתי המחציות, כאשר הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של הפועל קטמון ועם אפס הזדמנויות לאשקלון, ואילו במחצית השנייה המשחק הצליח להתאזן ואף לנטות לטובת המקומיים. גם דורה הבחין בכך ואמר בהקשר לכך: “במחצית הראשונה קטמון היו רמה מעלינו. במחצית ייצבנו קצת את השורות. לפעמים צריך קצת להרים את הקול כדי לעורר את השחקנים וזה עבד. אמרתי לשחקנים במחצית שלא היינו טובים בהנעת הכדור ובאגרסיביות, ולבסוף סימנו וי גדול על המשחק הזה והתבססנו בצמרת. מתחילת השנה אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, והניצחון הוא יותר מנטלי מאשר מקצועי. אם במשחק פחות טוב שלנו ניצחנו את מוליכת הטבלה, זה אומר שאנחנו בכיוון הנכון. יש לנו רק לאן להתקדם”.

במצב רוח מרומם יצאו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי למחרת בבוקר למרכז הרפואי ברזילי, ביקרו במחלקת הילדים של בית החולים וחילקו סופגניות ומתנות למאושפזים.

זעם על אבי מלכה: “גלש בפראות כדי לגמור קריירה”

במועדון האשקלוני הביעו כעס רב במהלך ובסיום המשחק על מי שהיה שחקנם עד לעונה שעברה, אבי מלכה. מלכה, שהיה אחד מאהודי הקהל הכחול ונחשב לדמות מוערכת מאוד במועדון האשקלוני במשך כמה שנים, חזר בצוותא עם ירדן אבוחצירה לאצטדיון סלה יחד עם הפועל קטמון. השניים אגב לא זכו לטקס הוקרה מהמועדון אף על פי ששיחקו כמה שנים במועדון והיו שותפים לעליות ליגה ולהשארת הקבוצה בליגת העל. במועדון לא ראו לנכון לבצע את המחווה, ועל אחת כמה וכמה אחרי המהלך שביצע מלכה במהלך המשחק, שאישר מדוע לא הגיע לו ולו זר פרחים. השחקן פצע בצורה ברוטלית את הקשר סטוריס ניניס, ובמקום שהשופט רועי ריינשרייבר יגיב בשליפת כרטיס אדום, השחקן יצא בזול.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במועדון הלינו על הכניסה הפראית שביצע מלכה כלפי ניניס, שבעקבותיה הקשר יצא צולע מכר הדשא והוחלף. לאחר מכן אובחן כי השחקן סובל מקרע חלקי בשריר הירך וכי הוא ייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. “זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע, אבי גלש בפראות כדי לגמור קריירה. לא ברור מה עבר לו בראש באותו רגע, הוא שכח לגמרי את כל השנים שלו לפה. פשוט איבד את זה”.
גם האוהדים האשקלונים לא חסו על מלכה, ואם בתחילת המשחק עוד עודדו אותו, במהלך המשחק הוא זכה לגידופים ושירי גנאי על הפגיעה בניניס. מלכה אגב אמנם יצא בזול מהתיקול הקשה, אך במהלך המחצית השנייה קיבל את עונשו כאשר זכה לכרטיס אדום על פגיעה אחרת והורחק מהמגרש.

תמשיך בתנופה? אשקלון יוצאת לרמת השרון

בתוך כך, הרי שהניצחון הגדול של אשקלון העלה אותה לא רק על גג העולם אלא גם למקום השלישי בטבלה, וכעת היא רחוקה רק נקודה אחת ממקום שמוביל לליגת העל ושתי נקודות מהמקום הראשון. כבר מחר (ו’, 15:00) היא תצא למשחק חוץ קשה במסגרת המחזור ה-14 בליגה הלאומית, כאשר תפגוש את הפועל רמת השרון. באותה עת באשקלון ילטשו עיניים גם למשחקה המקביל של הפועל כפר סבא מול אחי נצרת ויחזיקו אצבעות להפסד של הירוקים.

ניצחון של אשקלון עשוי בסופו של יום ובעזרת מעידות של יריבותיה להעלות אותה למקום הראשון בטבלה. “יש לנו הזדמנות לחבר ניצחון שני ואולי לטפס למקום הראשון, ואנחנו חייבים לנצל את זה”, אמרו במועדון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר