הפועל אשקלון מארחת את הפועל קטמון

כנגד נר שני, 2:0 לאשקלון על קטמון

למרות מחצית ראשונה נוראה של הפועל אשקלון, ליאור חדריאן הצליח לשמור על תוצאה מאופסת ואיפשר לשחר הירש לכבוש שער בכורה מדהים בדקה ה-64 ואליאור משעלי הכפיל בדקה ה-90. אבי מלכה הורחק בדקה ה-71. אשקלון נצמדת למקום השני.

פורסם בתאריך: 3.12.18 20:55

     

לאחר שהצליחה להתברג בחלק העליון של הטבלה ולבנות שלב אחרי שלב סגל ראוי להתמודדות על העלייה, ניצבת הפועל אשקלון במבחן נוסף. מוליכת הטבלה והפייבוריטית לעלייה הפועל קטמון הגיעה לאצטדיון סלה למשחק עונה בצמרת הליגה. קטמון הגיעה לאשקלון יחד עם אבי מלכה וירדן אבוחצירה, שידעו ימים יפים במדי הפועל אשקלון, תנסה לנצח ולפתוח פער בראשות הטבלה. הפועל אשקלון, לעומת זאת, תנסה להיצמד להפועל כפר סבא, כאשר ניצחון יקרב אותה למרחק נקודה ממנה. שלומי דורה קיבל בחזרה את מלך השערים שלו, גל צרויה, שחזר מפציעה והחליט לפתוח איתו יחד עם שחר הירש, לראשונה העונה.

בדקה ה-13 ירדן אבוחצירה הסתובב ברחבה כאילו הוא חופשי ובעט כדור טוב אך ליאור חדריאן לקח שער של 100%. בדקה ה-19 שוב ירדן אבוחצירה הגיע למצב מסוכן הפעם בנגיחה ושוב חדריאן הציל כדור ענק. דקה לאחר מכן עדן דהאן בעט טוב חדריאן הדף לאמצע והגנת אשקלון הספיקה להרחיק. בדקה ה-26 שוב חדריאן עצר הזדמנות כפולה כאשר אביחי וודג'ה הצליח להתגבר על טל מכלוף ולבעוט, חדריאן עצר את הבעיטה הראשונה וגם את הניסיון השני של וודג'ה. בדקה ה-31 שוב וודג'ה היה מול חדריאן וניסה לכבוש בין רגליו אך חדריאן הדף לקרן.

0:0 בסיום המחצית.

המחצית השנייה נפתחה כמו שהסתיימה הראשונה. הפועל קטמון המשיכה בלחץ כביר על הפועל אשקלון, שחרף בקשותיו של דורה לא הצליחו למלא את רצונו. למרות זאת קטמון התקשו לסכן את שערו של חדריאן בחצי השני.

בדקה ה-64 משום מקום שחר הירש כובש שער בכורה ועוד אזה שער בכורה. הירש קיבל כדור מגומברג על סף הרחבה וירה טיל אדיר לחיבורי הרשת. בדקה ה-67 אשקלון הייתה קרובה לשני גל צרויה הגיע לאחד על אחד מול ברק לוי, הכדור כבר התגלגל לרשת בין רגליו של לוי, שהצליח להסיט את הכדור לקרן. בדקה ה-71 הפועל קטמון ב-10 שחקנים לאחר שאבי מלכה עצר את שי חדד במרכז המגרש ומנע ממנו לצאת למתפרצת וקיבל את הכרטיס הצהוב השני והאדום. בדקה ה-90 מהלך קבוצתי מרהיב של אשקלון מול האין הגנה של קטמון הוביל לשער השני. אליאור משעלי החליף מסירות עם גל צרויה, שהעמיד אותו מול שוער ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. 2:0 לאשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר