אליצור נתן על הפרקט. צילום: אלכס פרסקובסקי

כדורעף: המשחק מול מכבי 'יעדים' תל אביב הוקדם להערב

משחקי הסיבוב השני בליגת העל בכדורעף צפויים להתקיים מחר אך התמודדות מסקרנת אחת בין קבוצת הכדורעף האשקלונית לקבוצת הצמרת מתל אביב הוקדמה להיום והמפגש יחל בשעה 20:30 באולם ספורט אגמים באשקלון

פורסם בתאריך: 26.11.18 14:10

     

הנהלת הליגה נעתרה לבקשת אליצור נתן להקדים את המשחק בעקבות עבודות באיזור שכונות גן הורדים – אגמים וצפי להפסקות חשמל  באיזור ביום שלישי בערב. משחק הכדורעף במסגרת המחזור ה-8 של ליגת העל בו תארח "אליצור-נתן" אשקלון את קבוצת הצמרת של "מכבי יעדים" תל-אביב יתקיים היום (שני, 26.11 בשעה 20:30).

בתום הסיבוב הראשון של הליגה הסדירה מדורגת מכבי במקום ה-4 המוביל אל עבר הפלייאוף העליון עם מאזן של 13 נקודות (4 ניצחונות ו-3 הפסדים) ואילו הקבוצה האשקלונית ממוקמת במקום ה-7 עם ניצחון בודד ו-2 נקודות בטבלה.

מאז המפגש בין הקבוצות במחזור הפתיחה הספיקה הקבוצה התל-אביבית לבצע שינוי בעמדת המאמן ומי שעומד כיום בראש הצוות המקצועי הוא אגדת הכדורעף העולמי אריה זלינגר בן 81 שאימן בעבר את נבחרות האולימפיות של ארה"ב והולנד וכן נבחרת הנשים של ישראל. משנת 1995 שמו של המאמן היהודי שנולד בפולין נכלל בהיכל התהילה של הכדורעף העולמי.

האם הקבוצה של דוד פרידמן מסוגלת להפתיע את היריב החזק בראשה עומדת אחד הדמויות הבכירות והששגוניות בכדורעף העולמי? את התשובה נדע כבר הערב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר