בקרוב יגיע רוכש? הפועל אשקלון. צילום: דוברות הפועל אשקלון
בקרוב יגיע רוכש? הפועל אשקלון. צילום: דוברות הפועל אשקלון

פרסום ראשון: מגעים למכירת הפועל אשקלון לאחים יפרח

ל“כאן דרום“ נודע כי עיריית אשקלון קיימה בשבועות האחרונים מגעים עם האחים יפרח, בעלי קבוצת ”שבט אחים“, על מנת שירכשו את קבוצת הפועל אשקלון. ”העירייה נערכת ליציאה למכרז“, נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 22.11.18 16:06

     

הפועל אשקלון על המדף. אחרי סיום הסאגה עם פרוספר אזגי והעברת הקבוצה תחת חסות העירייה, האחרונה מבצעת מתחת לפני השטח מהלכים, והחלה בשבועות האחרונים בניסיונות לשדך את קבוצת הכדורגל העירונית לאנשי עסקים אמידים, זאת במטרה להעביר את המועדון לידיים פרטיות.

בכירי העירייה, לרבות ראש העירייה תומר גלאם, סבורים כי קבוצת הדגל של העיר צריכה להתנהל ולהיתמך בידי בעלים פרטיים שאף יהיה נקי מפוליטיקה ויוכל לכלכל את הקבוצה כנדרש. העלויות של הפועל אשקלון מכבידים בשלב זה על העירייה, ולמעשה מדובר במהלך שנועד לשחרר את הנטל הכספי שנמצא על העירייה.

איך יגיבו אוהדי הפועל אשקלון? צילום: אורי קריספין

בעירייה כבר החלו במגעים עם אנשי עסקים שונים, ול“כאן דרום“ נודע כי מגעים התקיימו גם עם האחים יפרח, בעלי קבוצת ”שבט אחים“, אשר בין היתר אוחזים בבעלותם של חמי יואב ואקויה ספא, כמו גם באולמות האירועים "נסיה" ו"דוריה".

אחד האחים, מיכה, אישר ל"כאן דרום" כי אכן מתקיימות שיחות ראשוניות בין הצדדים. תחום הכדורגל אינו זר למשפחת יפרח, האח מיכה בעצמו היה בעברו יו“ר של קבוצת הכדורגל מכבי קריית גת.

עוד נודע ל“כאן דרום“ כי היוזמה באשר להליך מכירת הקבוצה נעשתה מכיוונה של העירייה עצמה. ”אנחנו יודעים שלעירייה יש אינטרס להוציא את הקבוצה למכירה עקב קיצוצים“, אמר גורם בהפועל אשקלון על הנושא. ”עם האחים יפרח הנושא נמצא כרגע רק בחיתוליו, והם גם לא ממש מתלהבים לבצע את המהלך, אבל בגדול יש לעירייה מטרה למצוא אנשים עשירים שייקחו על עצמם את הקבוצה“.

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: ”בימים אלו נערכים בעיריית אשקלון, באמצעות החברה העירונית, ליציאה למכרז לרכישת הקבוצה. אנחנו מזמינים את כל מי שרואה עצמו מתאים, להציע עצמו בהתאם לדרישות המכרז, לכשייצא“.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר