הפועל אשקלון נגד הפועל ר"ג (צילום: שגיא הרשקו)

הפועל אשקלון: המצב טוב, יחסית

הביצועים הנוכחיים של הפועל אשקלון, די מרשימים ומשכיחים את הפתיחה המעט חלשה של העונה. והאם דרור אלמלם וצ’יקו מגיה ישלמו את מחיר ההזדהות הפוליטית?

פורסם בתאריך: 16.11.18 14:03

     

את ההדחה מגביע המדינה לא לקחו בהפועל אשקלון קשה מדי. המאמן שלומי דורה העלה הרכב טלאים ולקח בחשבון את סיום ההשתתפות במפעל, בעיקר כדי להתרכז בליגה. דבר אחד נשאר לאנשי הפועל אשקלון בראש: הרצון לנקמה ספורטיבית.

ביום שישי האחרון הם פגשו שוב את הפועל רמת גן, הפעם במסגרת הליגה הלאומית. אשקלון, שלה יומרות גבוהות להעפיל לליגת העל בסיום העונה, מוקמה ערב ההתמודדות במקום השני ורצתה לשמור על המקום המבטיח. רמת גן, מנגד, לא ברור עדיין לאן מכוונת, הדבר היחיד שבטוח הוא שתמיד מדובר ביריבה עיקשת שלא עושה חיים קלים לאף קבוצה, בטח באצטדיון רמת גן. שלומי דורה רצה לחבר ניצחון שלישי ברציפות, אך שבוע נוסף נאלץ להסתדר ללא השחקן מספר אחד שלו גל צרויה.

גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

כמו בכל משחק בליגה הזו, אף אחד לא חילק לאשקלון מתנות, והקבוצה נאלצה להקיז דם כדי לחזור הביתה לאשקלון עם נקודה אחת בלבד, תוצאת תיקו שהורידה אותה למקום הרביעי בטבלה. במועדון רצו כמובן לצאת עם שלוש הנקודות מההתמודדות, אבל הבינו שנוכח איך שהמשחק התפתח הנקודה היא לחלוטין מוצדקת. בקבוצה ידעו להחמיא לכובש השער סוטיריס ניניס, שבהיעדרו של צרויה הגיע מקו שני, עשה את העבודה והחזיר מהר מאוד את אשקלון למשחק, מיד לאחר שער היתרון של האורדונים.

פידבקים חיוביים הועברו גם לשוער ליאור חדריאן שנתן משחק אדיר והיה המצטיין בשורות אשקלון. כמו כן, החלוץ שחר הירש עדיין לא בכושר ל-90 דקות מלאות, ולכן נכנס כמחליף לאחר בקשת הקהל. החלוץ הגיע להזדמנויות טובות במעט הדקות ששיחק, ובקבוצה מצפים שייכנס לכושר במהרה כדי להפוך אותו לבורג מרכזי בהתקפה של שלומי דורה.

יממש את הפוטנציאל דווקא באשקלון? שחר הירש (צילום: ניר קידר)

הגיע להזדמנויות. שחר הירש (צילום: ניר קידר)

 

“לא יוצאים מאוכזבים”

קפטן הקבוצה טל מכלוף אמר אחרי המשחק מול רמת גן: “אנחנו לא יוצאים מאוכזבים. עשינו תיקו בחוץ נגד קבוצה טובה. יכולנו להוציא יותר בחצי הראשון, אבל אם מסתכלים על המשחק כולו, אז תיקו מאוד משקף. אנחנו לא מסתכלים על הצפיפות בטבלה, אלא רק פר משחק. עשינו משחק טוב, והמצבים שהגענו אליהם ייכנסו בפעם הבאה. אם נמשיך בכושר הזה, ביכולת הזו, אני בטוח שנלך עד הסוף. היכולת שלנו מתקדמת ממשחק למשחק אחרי שפתחנו את העונה בצורה קצת צולעת”.

מכלוף בימים אחרים. צילום: אורי קריספין

מכלוף בימים אחרים. צילום: אורי קריספין

כמו כן, חלוקת הנקודות הרחיקה את אשקלון מהמקום הראשון לכדי שש נקודות, ששם מתבצרת הפועל קטמון, שאותה תפגוש קבוצתו של דורה מיד לאחר פגרת החורף (30.11) לאחד ממשחקי העונה המסקרנים עד כה.

דרכם של אלמלם ומגיה לאן?

בהפועל אשקלון החליטו שלא לקחת סיכונים מיותרים והחליטו לבטל את אימון הקבוצה השבוע, שתוכנן ליום שלישי. האימון אמור היה להיערך במגרש האימונים סמוך לאצטדיון העירוני, אך בשל מטח הרקטות שפקד את העיר במהלך שעות הערב של יום שני, החליטה הנהלת המועדון להימנע מקיום אימון למחרת בבוקר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יש לציין כי בכל מקרה הליגות יצאו לפגרה, כך שלביטול האימון אין כל משמעות באשר למשחק הקרוב. שחקניה הזרים של הקבוצה המתגוררים באשקלון נחשפו בפעם הראשונה לאזעקות וירי רקטות, ובשל כך הנהלת הקבוצה נמצאת בקשר ישיר עמם בניסיון להסביר להם את המצב ולהרגיעם. “כולנו תקווה כי הרגיעה במצב הביטחוני תושג בקרוב ואנו נשוב לשגרה במהרה”, מסר דובר המועדון שלומי לוי.

גלאם עם אלמלם ומגיה. צילום: אורי קריספין

גלאם עם אלמלם ומגיה. צילום: אורי קריספין

בנושא אחר, עושה רושם שלפחות עד לסיום העונה חברי ההנהלה דרור אלמלם וצ’יקו מגיה ישמרו על תפקידם, זאת למרות פעילותם הנמרץ במסע הבחירות ותמיכתם במועמד איתמר שמעוני. ראש העירייה הנבחר תומר גלאם נוטה כרגע שלא לבצע זעזועים מרחיקי לכת, אך לא מן הנמנע כי הרכב ההנהלה בעונה הבאה ישתנה ויעבור מתיחת פנים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר