יובל נעים. יחתים שחקנים נוספים. צילום אורי קריספין

באשקלון מבהירים: "רק שחקנים חתומים ייצאו למחנה"

ביום שישי תצא הפועל אשקלון למחנה אימונים בבולגריה, כאשר נכון לעכשיו קיימים רק 14 שחקנים חתומים. באשקלון מבטיחים: "יהיו השבוע החתמות נוספות"

פורסם בתאריך: 10.7.17 17:32

     

ביום שישי הקרוב תצא הפועל אשקלון למחנה אימונים בבירת בולגריה, סופיה, כשנכון לעכשיו, באמתחתה 14 שחקנים חתומים בלבד. בזמן שסגל שחקנים מלא אמור למנות 20-24 שחקנים, בהפועל אשקלון קיים קצת יותר מחצי סגל בטוח אשר ייצא למחנה. מדובר בחמשת הזרים; מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, ברניסלב יובאנוביץ', דלה איינוגבה וג'וסיפ איבנצ'יץ', בשחקני הרכש הישראליים שחתמו הקיץ; אלעד גבאי, עוז ראלי וטל איילה ובשחקנים ממשיכים מהעונה שעברה; רודי חדד, מושיקו לוגסי, ירדן אבוחצירה, אבי מלכה, טל מכלוף וליאור חדריאן. באשר לשניים האחרונים, הרי שהחוזה שלהם התחדש אוטומטית לאחר שאשקלון החליטה לממש את האופציה על המשך דרכם במועדון.

במועדון נושאים עיניים כבר אל מחנה האימונים הקרב ובא והבהירו היום כי רק שחקנים חתומים יעלו על הטיסה לבולגריה. המשמעות היא שעד ליום שישי, יוחתמו שחקנים נוספים אשר יחזקו את הסגל. ל'כאן דרום' נודע, כי שניים מהם יהיו השחקנים הנבחנים, שון מלכה ושי חדד אשר מרשימים את הצוות המקצועי ויזכו לחתום על חוזה בימים הקרובים. ביום רביעי הקרוב יחליט הצוות המקצועי את מי הוא מנפה מהשחקנים הנבחנים, זאת לאחר משחק האימון שיתקיים בשעות הבוקר מול מ.ס אשדוד.

עם זאת, כבר עכשיו הוחלט לנפות את השחקנים אדיר דנין, אייל דנין ובר אלסברי, שלא הצליחו להותיר רושם חיובי והפסיקו להתאמן. גם גדיף וורקט, שהגיע כהבטחה מאדומים אשדוד, לא מצליח להביא את יכולותיו לידי ביטוי וצפוי שלא לצאת למחנה האימונים. מי שכן ייצאו הם שלושה שחקנים שסיימו גיל נוער; יאיר הדר, דקל משה ואוראל פיניה.

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר