יממש את הפוטנציאל דווקא באשקלון? שחר הירש (צילום: ניר קידר)
יממש את הפוטנציאל דווקא באשקלון? שחר הירש (צילום: ניר קידר)

רה"ע בפועל גלאם נתן אור ירוק להחתמת שחר הירש

החלוץ המוכשר שהיה מלך השערים של הפועל תל אביב עם 9 שערים אשתקד, נמצא חזק על הכוונת של שלומי דורה, שקיבל סוף סוף את התמיכה הכלכלית מראש העיר בפועל, תומר גלאם. גל צרויה סובל ממכה יבשה וצפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל מרמורק ביום שישי

פורסם בתאריך: 21.10.18 10:42

     

ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם, הנחה את יו"ר הפועל אשקלון, פרוספר וקנין לפעול במלוא המרץ להחתמתו של השחקן שחר הירש. גלאם ציין כי הצטרפותו של הירש תהווה חיזוק משמעותי ויש לפעול בכל הכלים האפשריים על מנת לקדם מהלך זה.
בסגל של הפועל אשקלון יש כיום חלוץ 9 טבעי אחד לאחר שחרורו של טוויל, שחתם בהפועל שעריים. בקבוצה יודעים כי עם אליאור משעלי לבדו בעמדת החוד, הקבוצה לא תוכל לעמוד במטרותיה בעונה הקרובה והיא עלייה לליגת העל.

הקריירה של החלוץ בן ה-25 שהחל את הקריירה בהפועל חיפה, חוותה נסיקה לאחר עונת השאלה מוצלחת בהפועל עפולה, במדיה הבקיע 20 שערים ב-27 משחקים בליגה הלאומית ונרכש על ידי מכבי חיפה. בעונה הראשונה הוא הושאל להפועל פתח תקווה ששיחקה בליגת העל והבקיע 9 שערים. בעונה לאחר מכן הירש חזר למכבי חיפה אך לא הצליח להרשים וכבש שער בודד. בהמשך שחר הירש חתם לשנתיים בהפועל רעננה אך שוחרר לאחר 10 משחקים בהם לא כבש. במשך העונה וחצי האחרונות שיחק במדי הפועל תל אביב ולמרות שסיים כמלך השערים שלה עם 9 שערים בליגה הלאומית, האדומים בחרו לא לממש את האופציה עליו ולשחררו. הירש נבחן בקיץ בקבוצת דברצן המועדון הגדול ביותר בהונגריה ובמכבי נתניה אך לא הרשים בשתי הקבוצות וכעת הקריירה שלו נמצאת על פרשת דרכים. באשקלון מאמינים בחלוץ ומקווים שהוא יחווה פריצה מחודשת דווקא באצטדיון סלה.

בנושא אחר, בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שהתברר כי גל צרויה סובל ממכה יבשה ברגלו ויחזור לאימונים מלאים במהלך השבוע וצפוי להיות כשיר למשחק הקרוב מול הפועל מרמורק ביום שישי הקרוב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר