גל צרויה נפצע, אשקלון איבדה נקודות בבית

הקשר המוכשר נפצע כבר בראשית המחצית הראשונה ויצא לאחר שראה את שי חדד מעלה את המארחים ליתרון 1:0 בדקה ה-42. הפועל עפולה הצליחה לחזור למשחק עם תחילת המחצית, משער של דור כוכב בדקה ה-54, אך שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את המשחק

פורסם בתאריך: 19.10.18 17:01

     

שלומי דורה והפועל אשקלון רוצים לחזור לנצח היום לאחר איבוד הנקודות ביום שני השבוע מול סקציה נס ציונה, על חשבון הפועל עפולה, שהגיעה להתארח באצטדיון סלה. בקבוצה ממשיכים להתמוגג בגל צרויה המצוין שאין דרך לתאר זאת טוב יותר מאשר לומר שהקשר המוכשר סוחב את הקבוצה הדרומית על הגב. צרויה, שכבש 7 שערי ליגה ב-8 משחקים עד כה הוא השחקן הטוב בליגה נכון להיום ובקבוצה מקווים שגם היום הוא יספק את התוצאות.

בדקה ה-24 גל צרויה נפצע אך המשיך לשחק, לשמחת הקבוצה והקהל.

בדקה ה-41 אליאור משעלי הוכשל ברחבה והשופט דקל צינו הורה על כדור עונשין למרות מחאות של שחקני האורחת. שי חדד ניגש לבעוט את כדור העונשין ושלח את הכדור חד לפינה הימנית ולמרות שגם שוער עפולה, רן שושן זינק לאותה פינה, הכדור נכנס.יתרון  1:0 להפועל אשקלון. מיד לאחר הפנדל צרויה סיים את המשחק בעקבות מתיחה וראה את חבריו מחזיקים ביתרון עד תום המחצית.

הפועל עפולה לא חיכתה יותר מדי וניצלה את הפציעה של צרויה בשביל לחזור למשחק. בדקה ה-54 הרמה מדודה של תומר סויסה, אקס הפועל אשקלון, לראשו של דור כוכב, שהכניע את ליאור חדריאן והשווה את התוצאה. 1:1. הפועל עפולה ניסתה לייצר מומנטום בעקבות השער ושיחקה טוב יותר מהמארחים עד ה-80 אז הפועל אשקלון החלה לחזור למשחק אך ללא הצלחה להכריע את המשחק. 1:1 בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר