מהמצטיינים בשורות אשקלון. ליאור חדריאן. צילום: דוברות הפועל אשקלון

“חדריאן מוכיח שהבחירה בו מוצדקת”

אף שהמשחק מול נס ציונה הסתיים בתיקו, שוב עם שער של גל צרויה, דווקא השוער ליאור חדריאן היה זה שהוכיח יכולות גבוהות מהרגיל. במקביל קבוצת הנוער מציגה שורה של הצלחות

פורסם בתאריך: 19.10.18 02:26

     

אחרי שני ניצחונות וציפייה גדולה לרשום גם את השלישי, הגיעה לה נס ציונה וגנזה את התקוות של הפועל אשקלון ואוהדיה. בשבועות האחרונים נדמה היה שיש ריח של משהו חדש באוויר, ושהאוהדים סוף סוף מתחברים למה שהם רואים על כר הדשא.

הקבוצה תססה, הציגה כדורגל יפה לעין ותרגמה את היכולת לשערים וניצחונות. גל צרויה נתפס כלהיט של הדרומיים ושל הליגה כולה, וגם מבחינת הטבלה אשקלון עשתה את צעדיה בבטחה לעבר המקומות הראשונים. על סמך כל זה כ-250 אוהדים עשו את הדרך לנס ציונה כדי להמשיך ולתמוך בקבוצה המשתפרת של שלומי דורה.

הפועל אשקלון נגד הפועל כפר סבא. צילום: גייל מיכאלי

הפועל אשקלון נגד הפועל כפר סבא. צילום: גייל מיכאלי

האורחים הציגו במחצית הראשונה יכולת מצוינת והיו יכולים למצוא את הרשת כמה פעמים, אך גל צרויה הצליח להרשית פעם אחת בלבד בנגיחה. ארבע דקות לשריקת המחצית ליאור חדריאן ספג שער לא מחויב למציאות, ומשום מקום הקבוצות ירדו למחצית ב-1:1.
במחצית השנייה הייתה זו נס ציונה העדיפה במגרש, והיא הגיעה להזדמנויות קורצות יותר והייתה קרובה מאוד להכריע את המשחק.

בסיום, חלוקת הנקודות לא תסכלה כלל את אנשי הפועל אשקלון, כאשר חלק מחברי ההנהלה אפילו הפגינו שמחה ושביעות רצון על נקודת החוץ בקרב הצמרת. “זו נקודה חשובה להמשך במגרש לא קל שקבוצות אחרות עוד יאבדו כאן נקודות”, אמר אחד מהם.
גולת הכותרת עבור האשקלונים היא שהם סוגרים משחק חמישי רצוף ללא הפסד, וזה בהחלט נתון מעודד עבורם. כעת מאזנם של הכחולים מתחילת העונה עומד על ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד. הקבוצה של שלומי דורה נותרה חמישית בטבלה, כשהיא מרוחקת ארבע נקודות מהמוליכה הפועל קטמון ירושלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תצוגת שיא של ליאור חדריאן

ביום ראשון בערב הפגין שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש את אחת מתצוגות השוער הגדולות שידע שוער לאומי, לאחר שהיה חתום על בישול אדיר לתומר חמד מבעיטת שוער וגם על כמה הצלות מרשימות במהלך המשחק.

שוערה של הפועל אשקלון ליאור חדריאן ראה, שינן והגיע מוכן מתמיד למשחק הצמרת מול נס ציונה יום למחרת. הוא אמנם לא בישל לגל צרויה, אבל לא נגזים אם נאמר שמדובר בתצוגת השיא שלו בקריירה, לאחר שבמו ידיו הצליח להחזיר את קבוצתו חזרה לאשקלון עם נקודה בכיס.

זכה לתשבוחות. חדריאן (צילום: אורי קריספין)

הוא היה בכל מקום על פני השער ועמד כמו חומה בצורה נוכח ההתקפות החוזרות ונשנות של שחקני הקבוצה הביתית. השוער האשקלוני קיבל בסיום את תואר השחקן המצטיין של המשחק, בצדק רב, וכמובן גם מחמאות רבות מאנשי הצוות של הפועל אשקלון.

“ליאור קיבל הזדמנות השנה להיות השוער הראשון של הפועל אשקלון והוא מוכיח שהבחירה הזו מוצדקת”, אמר גורם במועדון ל"כאן דרום". “האמת שכבר בעונה שעברה היה מקום לתת לו יותר דקות משחק, אבל אנחנו שמחים שהשנה הוא מוכיח מה הוא שווה. יש לו פוטנציאל, ואני בטוח שהוא יעניק לנו עוד הרבה נקודות השנה”.

השלישי ברציפות: קבוצת הנוער מככבת

קבוצת הנוער של הפועל אשקלון, שנשרה בעונה האחרונה בדומה לקבוצה הבוגרת אל הליגה הלאומית, עושה חיל עד כה העונה. השבוע היא רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות והעלתה את מאזנה ל-10 נקודות. האשקלונים פגשו במשחק חוץ את מכבי הרצליה ואף על פי שנקלעו לפיגור מוקדם, הצליחו לחזור למשחק ואף להפוך את הקערה על פיה עם שלושה שערים וניצחון 3:1 מדהים.

שחקני הנוער. אילוסטרציה: שגיא הרשקו

צמד שערים של נועם גיסין ושער נוסף של אביאל ליגעלם עשו את ההבדל. קבוצת הנוער נמצאת כרגע במקום השלישי ומרוחקת רק שלוש נקודות מהמקום הראשון, שבו אוחזת הפועל ראשון לציון. יגאל זריהן לקח את המושכות, והוא כעת מאמן את הקבוצה, לאחר עזיבתו של ברוך דגו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר