הפועל אשקלון מול הפועל פ"ת (צילום: שגיא הרשקו)

יכולת טובה, תוצאה מאכזבת: 2:2 להפועל אשקלון

דניאל שוורצבוים העלה את הפועל פתח תקווה ליתרון לאחר דאבל פס נאה, אליאור משעלי (35) וגל צרויה (41) הפכו את התוצאה להפועל אשקלון ושגיא דרור השווה (75) לאחר טעות של הזרים האשקלוניים

פורסם בתאריך: 21.9.18 17:53

     

אחרי הניצחון החשוב של הפועל אשקלון על הפועל ראשון לציון בחוץ, שלומי דורה וחניכיו ירצו לראשונה העונה לרשום רצף ניצחונות ומקווים היום (שישי 16:00) לעשות זאת. למעט שינוי כפוי בעקבות הרחקתו של טל מכלוף בחר לשבץ דורה את שחקן הרכש, לוטם זינו, שהוא במקור קשר, כבלם לצידו של טאדאס קיאנסקאס. מול אשקלון ניצבת הפועל פתח תקווה שעל הקווים שלה עומד האקס הטרי, מסאי דגו, שאמנם זכה לפרחים מהנהלת הקבוצה אך גם לבוז צורם מחלק מאוהדיה.

כבר בדקות הראשונות ניתן כי הפועל אשקלון לא "שמרה את הקלפים צמוד לחזה" ותקפה בחמת זעם את שערו של דודי אלון, אך ללא סכנה ממשית. בדקה ה-12 הגיע המצב המסוכן הראשון כאשר אמדו סקונה זיהה את ליאור חדריאן מחוץ לשער בועט כדור קשתי שפגע בקורה. בעקבות כך המגמה השתנתה והאורחים נטלו את היוזמה.

בדקה ה-29 הם גם באו על שכרם. התקפה מתפרצת של האורחים אותה הוביל דניאל שוורצבוים, שהחליף מסירות עם סוקונה וכבש את שער היתרון 1:0 להפועל פ"ת.

בדקה ה-35 כדור קרן של הפועל אשקלון הגיעה לראשו של גל צרויה שנגח מצוין אך הכדור הורחק על ידי הגנת פ"ת מהקו עד לראשו של משעלי שנגח את הריבאונד פנימה. 1:1, שער בכורה למשעלי באשקלון. בדקה ה-41 אשקלון משלימה את המהפך. גל צרויה, השתלט על איבוד כדור של הגנת פ"ת ומפינת ה-16 הרים לראשו של משעלי שפספס את הכדור וטוב שכך כי הכדור חדר לרשת ללא עזרתו. שער לצרויה נגד האקסית. 2:1 להפועל אשקלון, זו גם הייתה תוצאת המחצית.

בדקה ה-53 מתפרצת מצוינת של אשקלון אותה הוביל תומר לוי, שמסר לניסן דנון שניסה לסובב לשער אך גבוה מדי. בדקה ה-66 איבוד כדור של פ"ת נתן לצרויה הזדמנות מצוינת לכבוש כשהוא לבדו מול אלון אך צרויה השתלט. לאט על הכדור והעדיף למסור לאור חסידים שבעט מזוית קשה ואלון הדף לקרן.

בדקה ה-75 טעות משולבת של צמד הזרים קיאנסקאס את פריזוני, נתנה לשגיא דרור הזדמנות מצוינת לכבוש ומ-17 מטר הוא בעט מדויק לפינה השמאלית ולא הותיר לחדריאן סיכוי. בדקה ה-90 שגיא דרור הגיע להזדמנות פז להבקיע מקרוב ולהכריע את המשחק אך החטיא מקרוב. 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר