גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון
גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

ככה לא בונים חומה: הפועל אשקלון הפסידה 3:1 בבית

טעות קשה של פריזוני שנגע ביד כשעמד בחומה נתנה פנדל לבית''ר ת''א/רמלה, ממנו בוארון קבע מהפך. בדקה ה-8 גל צרויה העלה את אשקלון ליתרון, בדקה ה-16 פרסאלי כבש שיוויון זמני. בדקה ה-52 יוג'ין אנסה כבש את השלישי

פורסם בתאריך: 12.9.18 22:21

     

עם 4 נקודות באמתחתה, הפועל אשקלון ושלומי דורה חוזרים לאצטדיון סלה כדי להשיג 3 נקודות נוספות. באשקלון רוצים להוכיח כי ההכרזות שדיברו על עלייה לליגת העל בעונה הבאה לא היו לשווא. הפועל אשקלון מארחת הערב (רביעי 20:30) את בית"ר ת"א/רמלה באצטדיון סלה בין שתי קבוצות שאמורות להיות בחלק העליון בטבלה. בית"ר ת"א/רמלה לא פתחה היטב את העונה והשיגה רק נקודה אחת מ-6 אפשריות, אבל תנסה לקחת את 30 דקות האחרונות מהמחזור אחרון מול הפועל רמה"ש כאשר חזרה מפיגור 2:0 לתיקו 2:2. באשקלון יקוו לשפר את היכולת ממשחק החוץ מול הפועל נצרת עילית ולשמח את הקהל הביתי שהגיע הערב לאצטדיון סלה. לרשותו של דורה יעמוד גיא גומברג שחתם הבוקר ועבר בבקרה והערב הוא עורך הופעת בכורה.

בדקה ה-8 הפועל אשקלון מאותת. אור חסידים מרים כדור מהאגף הימני בעזרת רגל שמאל. ניסן דנון הוריד את הכדור ברגלו לגל צרויה שמ-6 מ' כבש בקלות בנגיחה. חלפו 8 דקות בלבד והבלם טומאסו פרסאלי הוביל את הכדור לאורך 30 מ', מסר לאנסה שמסר לו חזרה וממטר אחד הוא כבש את השיוויון. באשקלון חשבו שהשער נכבש בנבדל אך גם בשידור החוזר לא ניתן לקבוע בוודאות. 1:1 בסלה.

בדקה ה-33 האורחים מבצעים מהפך. כדור חופשי של אנסה פוגע בידו של פריזוני שעמד בחומה ושלח אותה לעצור את הכדור באופן טפשי. השופט יגאל פריד הורה על הנקודה הלבנה ממנה עומר בוארון קבע מהפך. 2:1 לבית"ר ת"א/רמלה, זו גם הייתה תוצאת המחצית.

המחצית השנייה המזיכה את הקו של המחצית הראשונה ובדקה ה-52 יוג'ין אנסה כבש מתוך הרחבה לאחר מסירה של כובש הפנדל, בוארון. 3:1 לאורחים. התוצאה נשמרה עד לסיום ובית"ר תל אביב/רמלה רושמת ניצחון ראשון העונה דווקא באצטדיון סלה.

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן; גיא גומברג, טל מכלוף, טאדאס קיאנסקס, תומר לוי; אוריאל פיניה, ניסן דנון, ברנרדו פריזוני, גל צרויה, אור חסידים ואליאור משעלי.

בית"ר ת"א רמלה: עומר כץ; נועם כהן, פרי אוהב, תומאסו פרסאלי, תומר אלטמן; מאור ג'רסי, דניאל סולומון, עומר בוארון; יוג'ין אנסה, שי גולן, גיא בדש.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר