איתן קסנטיני. צילום: אורי קריספין
איתן קסנטיני. צילום: אורי קריספין

“זה הזמן שלנו לחזור לליגת העל”: 3 טורים אישיים לפתיחת העונה

לקראת פתיחת העונה הערב ב-19:00 הבאנו לכם שלושה טורים אישיים מהאנשים שהפועל אשקלון נמצאת אצלם עמוק עמוק בלב

פורסם בתאריך: 27.8.18 09:21

     

איתן קסנטיני:

"שלום לכל האוהדים. היום הפועל אשקלון מתחילה את עונת המשחקים 2019/2018 בליגה הלאומית. אני באמת חושב ומאמין שלאחר כל השינויים אשקלון תתחיל ברגל ימין, זאת בעקבות הסדר שעשו הנהלת הקבוצה וראש העיר, שדאגו לשים את הפוליטיקה בצד.

איתן קסנטיני. צילום: אורי קריספין

איתן קסנטיני. צילום: אורי קריספין

"מינו את פרוספר וקנין כיו”ר וביחד עם דרור, צ׳יקו, מישל וזוהר והתקציבים שהעביר ראש העיר תומר גלאם הפועל אשקלון תוכל לפתוח את העונה. העיקר שכל הפוליטיקה בצד ודואגים לקבוצה נטו. נכון להיום זה כבר לא משנה מי ראש העיר, תומר גלאם או איתמר שמעוני, בגלל ששניהם הראו כמה הקבוצה חשובה לעיר.

"הגיע מאמן חדש לאשקלון, מאמן עם ניסיון בליגה ורעב, כזה שרוצה תוצאות מיידיות. לא תמיד זה מצליח ועובד, אבל צריך לדאוג שהקבוצה תהיה בלי לחץ ועם סביבה שקטה כדי לעשות את העבודה. הליגה הלאומית היא ליגה מאוד בינונית, וזה הזמן שלנו לעלות.

"אסור לחכות או להמתין, כי הפועל אשקלון הגיעה מליגת העל וצריכה לחזור בחזרה כבר השנה. בתור אחד שעבד עם הקבוצה, החלק הכי חשוב זה לגייס תרומות ולאחר ירידה זה קשה מאוד, במיוחד בשנת בחירות.

"זו הזדמנות לומר לכל אחד שיכול לעזור ולתרום – זה הזמן שהקבוצה צריכה כל שקל. לא ראיתי עדיין שמות גדולים, אבל אני מאמין בדרך של הצוות ואני מקווה שיש להם כסף להביא שחקנים שעובדים קשה. אני רוצה לומר שהפועל אשקלון זו הקבוצה שלנו האוהדים בטוב וברע, וגם ברגעים הקשים הקהל צריך להגיע למשחקים ולחבק את הקבוצה"

בועז מאיר:

"פתיחת העונה הייתה לא הכי מאורגנת מבחינה מקצועית, זה דבר שקורה אחרי ירידת ליגה. טבעי שיש ירידת מתח אחרי ירידת ליגה, גם לי זה קרה כשירדנו בזמנו ליגה.

בועז וזוהר מאיר

"לפי דעתי הביאו מאמן שמתאים מבחינה מקצועית, מאמן לא פראייר עם ניסיון. הוא עבר כמה קבוצות ומכיר את הליגה, לכן אני חושב שמדובר בבחירה נכונה במסגרת האפשרויות שהיו. נכון שהשחקנים הם יחסית אלמוניים, אבל אני יודע שאלו שחקנים שרוצים להצליח.

"יש ביקורת על זה שבנו קבוצה של “ילדים”, אבל צריך לזכור שגם בית”ר ירושלים לפני כמה שנים הייתה קבוצה של צעירים, וזה שיחק לה בינגו. היום השחקנים ההם הם שחקנים מובילים בכדורגל. אני אומר, צריך להתחיל ולראות תוך כדי תנועה איזה חלק צריך לחזק. לפי דעתי, הסגל של אשקלון מתאים לקבוצת מרכז טבלה, אין כאן קבוצה לעליית ליגה.

"יש מקום להתקדם ונראה בהמשך לפי החיזוק שיביאו. יש במועדון אנשים שלא יתנו לקבוצה לרדת לתהומות, ובגלל זה אני באמת מאמין שיהיה בסדר. לפעמים כשפותחים עונה, מספיקים שניים-שלושה משחקים של ניצחון שיכולים לתת תמיכה ותמריץ למערכת".

איתי שכן טוב:

"בהפועל אשקלון משתדלים מדי שנה לשמור על מסורת של הכנה לקויה לקראת העונה שבפתח, הן אם מדובר בפתיחה מאוחרת של אימונים, בעיות תקציביות וממשיך בהתייחסות מזלזלת במפעל גביע הטוטו עקב חוסר היכולת להעביר את השחקנים ואפילו את המאמן בבקרת התקציבים.

"כל הנתונים הללו בהחלט יכולים להשפיע בצורה שלילית על נקודת הפתיחה של הפועל אשקלון בליגה. אחרי העונה המזעזעת והכושלת שחווינו בשנה שעברה, השינויים בסגל ובצוות המקצועי היו מתבקשים לכל הדעות.

"כרגע הקבוצה רחוקה מלהיות מאוזנת – מצד אחד ישנם שניים-שלושה שהם הכי טובים בליגה בעמדות שלהם, ומצד שני אין אף קשר אחורי טבעי בסגל ובנוסף חסרים שחקני כנף, במיוחד אחרי עזיבתו של סער בנבנישתי.

"אם נוסיף לכך שיש רק זר אחד בסגל (שלדעתי עדיין לא הצליח להרשים), הרי שלמאמן שלומי דורה מחכה עוד המון עבודה. נכון לרגעים אלה הקבוצה עדיין לא נראית מוכנה לליגה.

"הפועל אשקלון הוא מועדון שתמיד שואף גבוה, הציפיות הן כמובן לפלייאוף עליון, בטח כשמדובר בליגה הלאומית, אבל כל התרחשויות עד עכשיו על הדשא ומחוצה לו לא נותנות לאוהדים סיבה לאופטימיות. והלוואי שנאכל את הכובע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר