אוהדי אליצור איתו אשקלון
אוהדי אליצור איתו אשקלון

הנהלת אליצור 'איתו' הזמינה משטרה לאוהדים

'שמח' בקבוצת הכדורסל אחרי 3 שנים של אידיליה, מערכת היחסים בין האוהדים לבין ההנהלה עלתה על שרטון בעקבות אי החתמת אסף אוחנה. אחיעד בוקרה חתם הבוקר. מיקי שרביט: "זו לא קבוצת אוהדים"

פורסם בתאריך: 22.8.18 15:50

     

לאחר קיץ מלא בתהפוכות, כמו שהתרגלנו בשנים האחרונות לקבוצות שמתבססות על תקציב עירייה.נראה שבאליצור 'איתו' אשקלון הצליחו להשלים את סגל הקבוצה לעונה הקרובה. רועי ברקוביץ' הגיע כמנהל מקצועי והביא את אבי סוכר כמאמן ראשי ואת אחיו ניב שיככב על הפרקט, אך לא הצליח לרכוש את לב האוהדים, שרוצים לראות על הפרקט דמויות אחרות. לאחר שהוטל ספק בהישארותם של מס' דמויות מפתח מהשנים האחרונות כמו אחיעד בוקרה (שבסופו של דבר חתם הבוקר על חוזה) ויוני דרעי לצד עזיבתם של המאמן רועי בן יהושע וחבר ההנהלה אבישר מרציאנו האוהדים החלו למחות נגד ההנהלה הקיימת ובראשם חבר המועצה ומי שהיה ראש ארגון הגל הכחול בעבר, מר יוסי כהן.

אולי זה הרומנטיקה של שלוש השנים האחרונות שמונעת מהאוהדים להתייחס מקצועית ואולי זו אכן טעות חמורה. זה רק הזמן יגיד אבל מבחינת האוהדים מדובר בהרבה מעבר כאשר הכתף הקרירה שקיבלו מההנהלה והיחס לו זכו יצרו משבר אמון בין הצדדים. לטענתם,יש נתק ארוך בין הצדדים ולא טורחים להתייחס אליהם. בשבוע שעבר הגיעו האוהדים לאימון הקבוצה באגמים ומחו על שחרורו הצפוי של אסף אוחנה מכוכבי הקבוצה בשנתיים החולפות ובתגובה כהן הזמין להם משטרה, מהלך שבהחלט גרם למשבר חריף בין הצדדים. מי שבכל זאת הגיע לשוחח עם האוהדים ולהרגיע אותם הוא ברקוביץ' אך לא נראה שהדברים ייפתרו כל כך מהר.

סכסוך עם האוהדים. יוסי כהן (צילום: אורי קריספין)

חבר העמותה מיקי שרביט, אחיו של איתמר 'איתו' שרביט ז"ל אמר היום: "האוהדים רוצים להחתים את אוחנה, ששיחק בשנתיים האחרונות. אנחנו קשובים לקהל ופתוחים אליהם אבל יש צוות מקצועי שמחליט מי יש ומי לא. האוהדים בחרו למחות וכל עוד זה בצורה לגיטימית זה בסדר. אוחנה לא יחתום, שחקן זר בעמדת הגארד יגיע בקרוב. קבוצת אוהדים זו קבוצה שהאוהדים הם בעלי מניות בה. אליצור איתו היא לא קבוצת אוהדים, למרות שלאוהדים יש משקל גדול. זכויות הניהול הן של העמותה שזה אני ועוד כמה אנשים טובים. אנחנו מתנהל מלמטה למעלה, זה לא שוק פה, יש פה כספי ציבור וצריך להתנהל בזהירות ובשקיפות למען מטרה טובה – שתהיה פה קבוצת כדורסל טובה".

"צריך להתנהל בזהירות ובשקיפות". מיקי שרביט

תגובתו של יוסי כהן ללא עריכה: "אני באמת תוהה לעצמי מה עושים כל "כתבי הספורט" למיניהם כשאין לכלוך ורפש?
כנראה כלום.
כי הנה, נזכרת והחלטת לפנות אליי שוב רק כי קיבלת עליי כביכול מידע שלילי וצהוב.
את הבעיות שיש לי בחיים אני רגיל לפתור בכוחות עצמי ולא דרך העיתונות, וכך גם אמשיך ובלי קשר אני ממש לא מאמין שצריך להוציא כביסה מלוכלכת החוצה!
*מדהים שבמשך 5 שנות כהונתי הממונה על הספורט לא פנית אליי מעולם בנושא אמיתי שקשור בספורט אלה רק ברכילות ובנושאים שליליים,* נסכם זאת כך, כשתרצה לעשות כתבה אמיתית בנושא הספורט תפנה אליי, את ה"צהוב" והלכלוכים אתה מוזמן לסקר לפי מה שבא ונראה לך…".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר