הפועל אשקלון מול סקציה נס ציונה (צילום: שגיא הרשקו)
הפועל אשקלון מול סקציה נס ציונה (צילום: שגיא הרשקו)

בדקה ה-93 סקציה נס ציונה משווה מול אשקלון

אליעזר יוסף הבקיע את שער הבכורה שלו בבוגרים בדקה ה-66 בבעיטה הראשונה והיחידה למסגרת. אחמד שעבאן תרגם את הלחץ הכבד של קבוצתו לשער שיוויון מוצדק

פורסם בתאריך: 6.8.18 20:54

     

אחרי שהפסידה במשחק הראשון להפועל קטמון  הפועל אשקלון אירחה הערב את סקציה נס ציונה ללא שלומי דורה שלא עבר בבקרה ונותר ביציע הכבוד. דורה ביצע שלושה שינויים בהרכב כאשר מאי מזל, דקל משה ולידור נקשרי תפסו את מקומם של אליעזר יוסף, אושרי טויל ודולב אברג'ל.

רק בדקה ה-35 קיבלנו בעיטה ראשונה למסגרת מהצד הכתום. אמנון טדלה כדרר באגף הימני, ניסה להכניס כדור ודקל משה חסם. טדלה השתלט שוב והרים לשרון ניר שנגח למרכז השער ויאיר הדר לא התקשה לקלוט את הכדור.

בדקה ה-40 שי חדד ירד לתיקול אך ככל הנראה מתח את השריר האחורי עם חשש לקרע וירד בדמעות החוצה כשנושאים אותו על אלונה ובמקומו נכנס דולב אברג'ל. המחצית הסתיימה בתוצאה 0:0 שלא יכלה לשקף יותר את שנעשה על הדשא.

בדקה ה-65 בעיטה חופשית של סהר לוי עלתה גבוה. בדקה ה-66 פריזוני הרים כדור נייח ואליעזר יוסף המחליף שלח רגל לפני שהשוער הגיע וכבש את שער היתרון של אשקלון והראשון העונה. שער ראשון מבעיטה ראשונה למסגרת.

בדקה ה-70 דאבל פס מרהיב בין לוי לניר נתן לאחרון הזדמנות גדולה להשוות אך ליאור חדריאן שנכנס כמחליף שלח יד והוציא את הכדור.

בדקה ה-93 אחרי לחץ כבד של נס ציונה אחמד שעבאן נותר לבדו ברחבה ותרגם הרמה מצוינת לשער שיוויון דרמטי.

הפועל אשקלון: יאיר הדר; דקל משה, טל מכלוף, טאדאס קיאנסקאס, גל אזולאי; ברנרדו פריזוני, אוריאל פיניה, שי חדד, לידור נקשרי; סער בנבנישתי ומאי מזל.

סקציה נס ציונה: עמית שמש; אחמד שעבאן, בן שמעוני, אושר אבו, נג'יה קבהאה; מתן בית יעקב, אמנון טדלה, שרון ניר,גיא אביב, אופיר חמו;רז שטיין.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר