יובל נעים במסיבת העיתונאים בה נמסר על סיום דרכו במועדון. צילום: דוברות הפועל אשקלון

התביעה של נעים חושפת: השתכר בכ-770 אלף ש"ח לעונה

השכר נחשף במסגרת תביעה של מאמן הפועל אשקלון בעבר, יובל נעים, כנגד הפועל אשקלון בו הוא דורש כחצי מיליון ש"ח בין היתר בגין פיצויי פיטורים. נעים דורש פדיון דמי חופשה ופיצויי פיטורין. "התביעה ברוח טובה", אמר נעים

פורסם בתאריך: 25.7.18 17:07

     

תביעתם הכספית של מאמן הפועל אשקלון לשעבר, יובל נעים ועוזרו אלי לוי עוררה הדים באשקלון, שהיו מופתעים מהפרשה. האוהדים וחברי הנהלה היו מופתעים מכך, שלמרות מערכת היחסים המקצועית רבת השנים נעים ועוזרו בחרו לפנות לערכאות משפטיות. נעים ולוי הגישו את כתב התביעה ממנו נחשף כי משכורתו של נעים בשנים האחרונות הייתה כ-70 אלף ש"ח ברוטו.

נעים זכה לשכר בסיס שנושק ל-70 אלף ש"ח ברוטו בכל חודש ושולם לו במשך 11 חודשים, זאת בנוסף להוצאות דלק בשווי 3,000 ש"ח בכל חודש ובסך הכל מדובר בשכר עונתי של כ-770 אלף ש"ח ללא בונוסים. לוי לעומת זאת, השתכר בשכר צנוע יותר של 17 אלף ש"ח ברוטו (190 אלף ש"ח ברוטו לעונה). השניים טוענים כי במעמד הפיטורין דנו הצדדים בתנאי סיום העסקתם בהיבט חוזי וללא התייחסות לזכויות המגיעות לצדדים מכח החוק. השניים טוענים שלא זכו לשימוע כמחויב בחוק וההחלטה על פיטוריהם הייתה עובדה מוגמרת, ושבפגישה האחרונה הם התבקשו לחתום על מסמך התחייבות שלא יתבעו את המועדון בעתיד.

אלי לוי. צילום: אורי קריספין

עוזר המאמן לשעבר, אלי לוי. צילום: אורי קריספין

התביעה של השניים מורכבת מפיצויי פיטורין, פיצויים בגין פיטורים שלא כדין ופדיון ימי חופשה והבראה, שלא שולמו לתובעים לאורך כל זמן עבודתם. כאשר נעים תובע 485 אלף ש"ח ולוי כ-105 אלף ש"ח, אליהם הם מבקשים להוסיף ריבית והצמדה מיום הגשת התביעה על הלנה.

חשיפה נוספת שעולה מכתב התביעה היא אופי סיום ההתקשרות. הפועל אשקלון ויובל נעים יצאו בהודעה משותפת על סיום ההתקשרות כאשר נעים הכריז על עזיבה. למרות זאת כתב התביעה טוען נעים כי הפועל אשקלון פיטרה אותו בגלל האירועים שקדמו.

נעים אמר היום ל'כאן דרום': "חשבתי שמגיע לי משהו אחד, הם חשבו שמגיע לי משהו אחר. התביעה היא ברוח טובה, לא רבנו זה מחלוקת כספית. לא הגענו להסכם לגבי פיצויים וכספי הפנסיה בזמן הפיטורים ואני רוצה רק מה שמגיע לי, מעבר לזה לא רוצה שום דבר. אף אחד בהפועל אשקלון לא הופתע. דרור וצ'יקו לא הופתעו הם ידעו מכך מי שהופתע לא היה בסוד העניינים. נלך לבית הדין לעבודה שהוא גוף מוסמך והוא יחליט".

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון מסר בתגובה: "טרם קיבלנו לידינו שום כתב תביעה. לכשיתקבל, נעיין בו ונגיב בערכאות המשפטיות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר