חנין עם גלאם ומצליח. דרך חדשה. צילום: דוברות העירייה
חנין עם גלאם ומצליח. דרך חדשה. צילום: דוברות העירייה

מתיחת פנים במחלקת הנוער: שמוליק חנין מונה למנהל מקצועי

לאחר שנה לא פשוטה שעברה על מחלקת הנוער, בעירייה החליטו לרענן בה את השורות. תומר גלאם: “להצמיח שחקני בית בתוך המועדון, זאת אחת מהמטרות שהצבתי לעצמי”

פורסם בתאריך: 13.7.18 16:56

     

ראש העירייה בפועל תומר גלאם לקח את המושכות לידיים בכל הקשור למחלקת הנוער של הפועל אשקלון.

יחד עם מנכ”לית החברה העירונית רונית מצליח, נראה כי נושא הנוער קרוב ללבו של גלאם, והוא פועל בימים אלו על מנת לייצב את המחלקה.

מצליח וגלאם בעבר עם המאמן כהן שסיים את תפקידו ועם השחקנים הצעירים (צילום: אשר דיין)

לראיה הם השינויים שבוצעו בעמדות מפתח במחלקה. אחרי שיגאל בוסקילה החליף את חנוך אמר כיו”ר מחלקת הנוער, זכינו לראות השבוע מינוי מעניין במיוחד כאשר מוריס ז’אנו סיים את תפקידו כמנהל המקצועי של המחלקה לטובת שמוליק חנין.

חנין נחשב לאחד מאנשי המקצוע הבכירים בארץ בכל הקשור למחלקות נוער. הוא עמד בראש מחלקת הנוער של מכבי חיפה במשך 12 השנים האחרונות, גרף עשרות אליפויות וגביעים בקבוצות השונות, אך תחת ניהולו לא הצליחו בוגרי המחלקה להתבסס בקבוצה הבוגרת ורבים מהם נמכרו או הושאלו לקבוצות אחרות.

עם זאת, חנין נחשב לאיש מקצוע מוערך מאוד בנוף הכדורגל הישראלי ואף עבד בעבר גם בהפועל תל אביב. ניסיונו הרב של חנין קנה את גלאם, וזה שחרר הודעה, ובה בישר על מינויו: “כשהסתיימה עונת הכדורגל, הבטחתי שנשקיע יותר במחלקת הנוער. אחרי שנים בהן כולם דיברו בסיסמאות וללא מעשים, אנחנו מוכיחים אחרת. החתמנו היום את שמוליק חנין להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בעונה הבאה. לשמוליק יש ניסיון רב במחלקות נוער במועדונים המובילים בארץ, וראינו איזה נפלאות הוא עשה במועדון מכבי חיפה. הילדים שלנו הם החשובים ביותר והם ראויים לצוות המקצועי הטוב ביותר. אני מאחל לשמוליק המון בהצלחה ומבטיח שאנחנו נהיה כאן כדי לתת לו את הגיבוי הנדרש. להצמיח שחקני בית בתוך המועדון, זאת אחת מהמטרות שהצבתי לעצמי ואני מתכוון להעניק לילדינו את כל הכלים כדי שזה יקרה!”


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יש לציין שההודעה הזו הגיעה ישירות מחשבון הפייסבוק הפרטי של תומר גלאם, זאת כיוון שנכון לעכשיו תפקיד דובר מחלקת הנוער אינו מאויש. מי שאחז בתפקיד אשתקד הוא תומר זכריה, שכיום משמש בתפקיד דוברו האישי של גלאם. בתוך כך, כעת לאחר החתמתו של חנין, הוא צפוי להיות האיש שיכריע מי יהיה מאמן קבוצת הנוער בליגה הלאומית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר