אימון ראשון באשקלון. שלומי דורה (צילום: דוברות המועדון)

הפועל אשקלון פתחה רשמית את אימוניה לעונת 2018/19

קבוצת הכדורגל המקומית החלה הערב את אימוניה כאשר רובו המוחלט על טהרת בני העיר אשקלון שינסו להוכיח למאמנם החדש שמקומם בקבוצה. דורה: "המוטו של המועדון הוא לפתח שחקנים אשקלונים"

פורסם בתאריך: 3.7.18 20:48

     

קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון ערכה הערב (שלישי) את אימון הפתיחה, לעונת המשחקים 2018/19 בליגה הלאומית. על טהרת שחקני הבית נערך אימון הבכורה, כאשר המאמן שלומי דורה, אמון על בניית הסגל.

בתוך כך, הנהלת המועדון הגיעה לסיכום עקרוני עם  הצוות המקצועי שילווה העונה את שלומי דורה: עמי ג׳רבי -עוזר מאמן, גיא נחשון -מאמן שוערים ויוסי קקון – מאמן הכושר.

מצטרף לצוות המקצועי. יוסי קקון (צילום: דוברות המועדון)

בתום האימון דיבר מאמן הקבוצה שלומי דורה: "ב-11 שנים האחרונות התחלתי עונה עם שחקנים לא מוכרים, כך שזה לא משהו חריג עבורי. המוטו של המועדון הוא לפתח שחקנים אשקלונים, שחזרו מהשאלות, שחקני בית שסיימו נוער, שחלקם קיבלו צ'אנסים וחלקם לא. אנחנו מדברים עם שחקנים ששיחקו פה בעבר, שיחקו פה בעונה האחרונה ואני מאמין שבעוד שבועיים התמונה תתחיל להתבהר. בתחילת העונה נגיע עם קאדר שחקנים שלם"

על המטרות של הקבוצה שעדיין רחוקה ממה שככל הנראה יהיה סגל הקבוצה בעונה הבאה. "המטרות הם נבנות תוך כדי העונה, אם היו שואלים את הפועל חדרה בתחילת העונה, לא בטוח שהם היו מדברים על עלייה. זה טבעי ואוטומטי כמובן שמועדון כמו הפועל אשקלון, שעשה עונות יפות בליגת העל, ירצה לחזור למקום הטבעי שלו. יש פה את הכלים הטובים והמתקנים הנוחים לעשות אותו. נצרף כמה שחקנים טובים וניצור תלכיד טוב, שיתמודד בצמרת הליגה הלאומית ומשם נחשוב קדימה".

על מחנה האימונים שאמור להיערך בעוד שבועיים. "אנחנו מנסים לדחות את מחנה האימונים כדי לצאת עם סגל הכי טוב שנוכל להעמיד לרשותנו, המטרה של מחנה אימונים לגבש ולא נתבייש לוותר אם לא יהיה לנו סגל מספיק טוב, או לעשות מחנה אימונים בארץ".

פותחים עונה. שחקני הפועל אשקלון (צילום: דוברות המועדון)

על הגעתו לראשונה בקריירה לאזור הדרום ועל פתיחת העונה המאוחרת יחסית, אמר: "לא היו חששות להגיע גם בנקודת הזמן הזו. יש שחקנים טובים בשוק ובהמשך עוד יהיו כאלה שיפלו מליגת העל. אני אשתדל להעמיד את הסגל הכי טוב ונחתים תוך כדי תנועה את מי שנראה לנכון. אני יודע שאנשים ציפו לראות שמות יותר נוצצים אבל שישפטו אותנו עוד חודש וחצי. הכרתי מועדון טוב עם הנהלה טובה, רצון טוב, יו"ר חדש. הגישה של האנשים פה ואיך שהם מציגים את הדברים, נתנו לי אמונה שאפשר לעשות דברים יפים פה".

השחקנים שהשתתפו באימון הבכורה: שי חדד, ליאור חדריאן, אליעזר יוסף, אסיף בן אבו, לידור נקשרי, אור פחימה, גל אזולאי, אוהד עטיה, יאיר הדר, אוריאל פיניה, דולב אברג׳יל, שליאל אוזן, דקל משה, דניאל דנילוב, רונן מץ, אור עלואה, מאי מזל, מור פחימה, פז בלאי, עידן מקדש, גבי ינוב, נאור כהן, אמי זריהן, אלון יופה, טל אדלר, אושר טוויל, ישראל מוצ׳ה, ויקטור אאולוב, עופר אברה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר