יחזיק בזכויות הניהול? אייל ברקוביץ'. צילום: שרון בוקוב
יחזיק בזכויות הניהול? אייל ברקוביץ'. צילום: שרון בוקוב

אייל ברקוביץ' יהיה יו"ר הפועל אשקלון?

פרסום ראשון: ראש העירייה בפועל תומר גלאם אמנם ביטל את מסיבת העיתונאים שרצה לכנס, אך מתחת לפני השטח מתכנן שינויים. ל"כאן דרום" נודע שפנייה נעשתה לאייל ברקוביץ' על מנת שייקח על עצמו את ניהולו הבלעדי של המועדון וליוסי מזרחי בכדי שישמש כמנג'ר מקצועי. על פי התכנון של גלאם: ימיהם של דרור אלמלם וצ'יקו מגיה במערכת ספורים

פורסם בתאריך: 21.6.18 11:01

     

ביום ראשון השבוע הודיעה דוברות עיריית אשקלון על מסיבת עיתונאים בהולה שמכנס ראש העירייה בפועל תומר גלאם בנושא הפועל אשקלון. המועד שנקבע: יום ב' בשעה 17:00 בקומה הרביעית בבניין העירייה. למחרת, בשעת צהריים מוקדמת, אותה דוברות שלחה הודעת ביטול ובכך שלחו גם את כל הסקרנים לתהות על פשר הביטול.

אין זה סוד שקבוצת הכדורגל המקומית נמצאת בפני שוקת שבורה. שנת הבחירות הנוכחית היא כלי משמעותי מאוד עבור ראש העירייה המכהן תומר גלאם, ולאחר ירידת הקבוצה לליגה הלאומית גלאם ינסה בארבעת החודשים שנותרו עד הבחירות לזקוף לזכותו נקודות. גלאם מתכנן מהפכה של ממש. במסיבת העיתונאים הוא היה אמור להודיע שקבוצת הפועל אשקלון נמצאת על המדף ובכך להוציא לדרך את המכרז שיקרא לרוכש להגיע ולקחת על עצמו את הקבוצה. גלאם אף ידע לספר למקורביו שהוא רוצה לראות במועדון כמחזיק זכויות הניהול את אייל ברקוביץ', שהיום עושה זאת בהפועל ראשון לציון.

גלאם עם אלמלם ומגיה. צילום: אורי קריספין

יוציא את שניהם? גלאם עם אלמלם ומגיה. צילום: אורי קריספין

המנג'ר מאשדוד יעשה סדר?

בנוסף, בתכניות של גלאם נמצאות גם פרידה מחברי ההנהלה הנוכחיים והחתמת מנג'ר מקצועי שיתווה את הדרך וייקח את ההחלטות הקשות במועדון. פנייה ליוסי מזרחי, איש מ.ס אשדוד, כבר נעשתה בנושא. לגלאם ברור מאוד שדרור אלמלם וצ'יקו מגיה הם אנשים המזוהים עם ראש העירייה לשעבר איתמר שמעוני, שצפוי להתמודד גם בבחירות הקרובות. ראש העירייה בפועל לא מרוצה מכך ששתי דמויות המזוהות עם איתמר שמעוני מנהלות את קבוצת הכדורגל, ולכן עתיד לבצע שינוי שאמור לשחק לטובתו גם בזירה הפוליטית.

יוסי מזרחי. צילום: אורי קריספין

יגיע לאשקלון? יוסי מזרחי. צילום: אורי קריספין

חנן זילברמן, אחד מחברי העמותה שדרכה מועברים כספים מהעירייה למועדון, גם כן נחשב לאיש של שמעוני. כל שינוי של גלאם, לרבות מינוי חברי הנהלה חדשים, יצטרך לעבור את אישורה של העמותה, אך ייתכן שהיא לא תסכים לשתף פעולה עם מהלכים כאלה ואחרים.

לפני שבועות מספר גלאם הגדיל לעשות כאשר עצר את הכספים לקבוצת הכדורגל במהלך שנועד להעביר מסר. הכספים שגלאם מנתב כעת הם רק מה שהעירייה מחויבת בשל הערבויות המופקדות. כך למעשה, התחרות והמלחמה בין שני האישים – תומר גלאם ואיתמר שמעוני – נסחבת גם לפן הספורטיבי. אותו קרב פוליטי פוגם למעשה בהכנות של הקבוצה לעונה הקרובה.

תומר גלאם ואיתמר שמעוני מונפים אל על. צילום: אורי קריספין

ראש בראש: גלאם ושמעוני מונפים עם האוהדים. צילום: אורי קריספין

מי יאמן?

בזמן שרוב קבוצות הליגה הלאומית כבר החלו במסע חימוש והחתמת שחקנים, בהפועל אשקלון טרם הכריזו על מאמן חדש, קל וחומר על החתמת שחקנים. כרגע השחקן החתום היחיד בקבוצה הוא השוער ליאור חדריאן. בקרב האוהדים קיימת דאגה גדולה ממצבה של הקבוצה, והם מבינים שככל שהזמן יעבור, כך גם שוק השחקנים הפנויים יקטן וימנע מהצוות המקצועי לבנות סגל איכותי לעונה הקרובה. למרות התכניות של גלאם על הנייר, גם הוא הבין שעדיין אין לו משהו מעשי למכור לאוהדים ולכן הכריז על ביטולה של מסיבת העיתונאים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אשקלון תפתח את העונה מול הפועל איכסל

אם התרגלנו בשנתיים האחרונות לעקוב בדריכות אחר הגרלת משחקי ליגת העל בציפייה לראות איזה לוח משחקים תקבל הפועל אשקלון, הרי שהפעם הייתה זו הגרלת הליגה הלאומית שצדה את עינינו. ביום שלישי השבוע נקבע כי הפועל אשקלון תפתח את העונה בבית כאשר תארח את הפועל איכסל, שהעפילה רק אשתקד לליגה השנייה. קרב היורדות מליגת העל ייערך במחזור השישי, ובו תתארח אשקלון אצל הפועל עכו. עוד קודם לכן אשקלון תשחק במפעל גביע הטוטו כאשר תארח את הפועל קטמון ב-2 באוגוסט, אז רשמית תצא עונת הכדורגל לדרך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר