תולה את הנעליים. ברק יצחקי עם אבי ריקן ואלירן עטר (צילום: אורי קריספין)
תולה את הנעליים. ברק יצחקי עם אבי ריקן ואלירן עטר (צילום: אורי קריספין)

ברק יצחקי פורש: "הגשמתי את החלום של הילד הקטן מאשקלון"

האשקלוני היחיד ששיחק במסגרת ליגת האלופות וזלל תארים במדי בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב תולה את הנעליים בגיל 33 לאחר קריירה מפוארת בליגת העל והפיכתו לאחד מגדולי השחקנים תושבי העיר

פורסם בתאריך: 14.5.18 18:36

     

גדול שחקני הכדורגל האשקלונים בשלושת העשורים האחרונים ויחד עם מוריס ז'אנו הגדול בכל הזמנים, ברק יצחקי, החליט לפרוש מכדורגל לאחר קריירה בת 17 שנה. החלוץ שכבש 83 שערים בליגת העל ושיחק בה במדי בית"ר ירושלים (בשתי קדנציות) ובמכבי תל אביב, הספיק גם לככב בגנק הבלגית למשך חצי שנה ובנבחרת ישראל בה כבש שער בודד.

באשקלון עוד פינטזו כי הנער הצעיר שהוביל אותם לזכייה בגביע הטוטו ישוב לאשקלון לעונת פרישה במדי הקבוצה בה גדל אך ייאלצו לגנוז את החלומות במגירה כעת. יצחקי כינס מסיבת עיתונאים בה אמר: “אני שמח על מה שעברתי בכדורגל. שיחקתי במועדונים הגדולים בארץ ואת הצעדים המשמעותיים עשיתי בבית”ר ירושלים ובמכבי ת”א הגשמתי את החלום של הילד הקטן מאשקלון. עברתי לא מעט פציעות, מתוכן שתיים קשות שחישלו אותי. לכם זה אולי מובן מאליו אבל לשחק ברמות הגבוהות אחרי שתי פציעות כאלה, מעיד על חוסן מנטלי, הקרבה ותמיכה של משפחה. להודיע על פרישה רגע לפני משחק של מכבי ת”א זה סמלי ובנוסף לכך שזה קורה במקביל לפרידה מג’ורדי קרויף. אני רוצה להודות להורים שלי, לאחים שלי, לאשתי ספיר וכמובן לנסיכה שלנו סול. אני רוצה להודות לכל המאמנים, השחקנים, אנשי המקצוע וכמובן האוהדים, שלא משנה איזה צהוב לבשתי עודדו אותי תמיד. מהקיץ הקרוב אני מצטרף לצוות המקצועי ורוצה להודות למיץ’ גולדהאר, ג’ק אנגלידיס ובן מנספורד על ההזדמנות. אני מקווה שהמשחק שיסיים את הקריירה שלי, יתחיל תקופה לא פחות יפה", אמר יצחקי.

               ברק יצחקי. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר