ממשיכים לבייש את המועדון. ראלי ולוגסי. צילום: אורי קריספין

הטעם שנשאר: הפועל אשקלון מפסידה במשחקה האחרון בליגת העל

הפועל אשקלון הגיעה הערב לשחק את משחקה האחרון בליגת העל, אך לשחקנים לא היה כל כך חשוב לסיים את העונה המרה עם טעם טוב. ג'והאן מרסיאל (53) ולירוי צעירי עם טיל אדיר (84) שלחו את הפועל לליגת העל

פורסם בתאריך: 13.5.18 21:50

     

משחק לפרוטוקול בלבד ובכל זאת 100 אוהדים של הפועל אשקלון הגיעו הערב לצפות במשחק הערב של קבוצתם מול מכבי פתח תקווה. מסאי דגו שינה במעט את ההרכב אך המשיך לתת הזדמנות לליאור חדריאן, אדריאן רוצ'ט ושון מלכה להוכיח את יכולתם.

לא הרבה ראינו על כר הדשא באצטדיון סלה. מכבי פתח תקווה הייתה טובה יותר בפתיחה ולידור כהן הגיע למצב הטוב הראשון בדקה ה-11 כאשר בעיטה שלו הוסטה לקרן אך לא הייתה רחוקה מלחדור לשער. 4 דקות לאחר מכן רומאריו פירס מצא את הקורה של ליאור חדריאן. המשחק התנמנם לעתו עד שבדקה ה-43 דובב גבאי מצא עצמו חופשי מול אקס הפועל אשקלון צחי גיגי, אך החלוץ המחיש שוב עד כמה חלשה התקפת הפועל אשקלון.

בדקה ה-53, כדור חופשי של לידור כהן השתחל בין שחקני ההגנה, חדריאן הדף, אך שחקני הפועל אשקלון לא טרחו להגיע לריבאונד וג'ון מרסיאל דחק את שער היתרון. לאחר שער היתרון האוהדים המעטים שהגיעו לא הפסיקו לקלל את שחקני קבוצתם, אשר לטענתם לא נתנו את הכל בשביל להציל את המועדון. בדקה ה-84, לירוי צעירי הניף את רגל ימין ובעט היטב לחיבורי הקורות של חדריאן וקבע 2:0. אוהדי הפועל אשקלון החלו לשיר עם כיבוש השער 'איזה גול' כהמשך להקנטות כלפי שחקני קבוצתם.

צפו בתקציר המשחק:

צפו במשחק המלא:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר