מסאי דגו במשחק התבוסה האחרון. צילום: אורי קריספין

מסאי דגו בשיחה שהודלפה: “יש פה שחקנים עם אופי מסריח”

בשיחה של מאמן הפועל אשקלון עם אחד האוהדים של הקבוצה הוא התבטא בחריפות ומתח ביקורת על השחקנים שלו. ובמי האוהדים לא יתמכו בבחירות הקרובות?

פורסם בתאריך: 11.5.18 10:51

     

השפלה, בושה, ביזיון – אלו הם רק חלק מהתחושות הקשות שאיתן הלכו אוהדי הפועל אשקלון בסיום התבוסה (0:4) השבוע להפועל רעננה באצטדיון בנתניה. לא רק שמדובר בהפסד הגבוה ביותר של האשקלונים העונה, אלא מה שבעיקר עורר את זעמם של אנשי העיר היו הקלות וחוסר המחויבות שהפגינו שחקניו של מסאי דגו.

דגו. צילום: אורי קריספין

ירידת הליגה והכישלון הגדול הם כבר עובדה מוגמרת, אך ראשי המועדון והאוהדים ציפו שאת העונה הזו ידעו השחקנים לסיים בכבוד ועם טעם טוב. אלא שכבר מהדקה הראשונה הבינו אנשי הקבוצה שמחויבות, לחימה ואכפתיות הם כבר לא יקבלו משחקניהם העונה. “השחקנים פה ביישו את המועדון”, תקפו האוהדים ברשתות החברתיות. “יש כאן שחקנים שכבר נמצאים עם רגל וחצי בקבוצה אחרת, לא מעניין אותם מאשקלון, ולכן הם גם לא מתאמצים”.

מי ששילם את מחיר היוהרה, לאחר שעלה לשחק בזלזול ובחוסר חשק, הוא הקשר טל איילה – הוא ירד למקלחת מוקדמת כבר בדקה ה-15. על איילה קיים כעס רב בקרב הנהלת הקבוצה והמאמן מסאי דגו, שדווקא ממנו ציפו במועדון למעט יותר אחריות. דגו, שהתבטא לאחר המשחק ואמר שאם היה יכול, היה מחליף את כל ההרכב, הגדיל לעשות כאשר פרק את כעסו וזעמו אצל אוהדי הקבוצה.

ממשיכים לבייש את המועדון. ראלי ולוגסי. צילום: אורי קריספין

ל"כאן דרום" הובאה התכתבות בין דגו ובין אחד מהאוהדים, ובה התבטא המאמן בחריפות כנגד שחקניו כאשר כתב: “אני מבין את הכאב שלך כי אתה אוהד אמיתי. יש פה שחקנים עם אופי מסריח, וזה לא משנה מי משחק, כי העונה כולם שיחקו וכולם היו חלשים! אני מבטיח לך שאם אני אבנה קבוצה בעונה הבאה, אתה תהיה גאה במי שילבש את החולצה הכחולה, ונעשה עונה טובה. עשיתי הכול כדי להצליח ותמיד האמנתי שאפשר להישאר בליגה, אבל השחקנים לא האמינו”.

ברור לכול כי אין זה מקובל שמאמן יתבטא כך כנגד השחקנים שלו, גם אם מדובר בשיחה אישית, שכאמור הצליחה לדלוף לידינו. בלי קשר לכך, כבר כעת מסתמן שהמאמן לא ימשיך בעונה הבאה במועדון ולא יהיה האיש שיעמוד על הקווים בליגה הלאומית. בימים אלו גוברים הקולות הקוראים להחלפתו, גם מכיוונן של דמויות מפתח בהנהלת המועדון שלא שבעות רצון מהדרך וממבחן התוצאה.

האוהדים והשלטים. אוהדי הפועל אשקלון מיואשים. צילום: אורי קריספין

גם האוהדים אינם מרוצים מתפקודו וממה שהוא מצליח, אם בכלל, להוציא משחקניו. אחד מהם הטיב להסביר את מצבו של דגו וניתח את ההתנהלות שלו: “לא יכול להיות שבכל משחק הוא לא עולה עם הרכב אחיד. לא יכול להיות ששחקנים יגלו התרופפות ויעלו שאננים למשחקים מכריעים בפלייאוף. ממשחק למשחק אנחנו למדים שליגת העל לא רק שלא מתאימה לשחקנים, אלא גם למאמן. ויותר מזה, דגו לא מתאים לאופי של המועדון. אנחנו לא יכולים להסתדר עם מאמן ששפת הגוף שלו משדרת בלא מעט פעמים חוסר ביטחון וחוסר כריזמה”.

מלבד דגו, הרי שלאף שחקן אין חוזה לעונה הבאה, וחלק מהשחקנים שטרם יצרו קשר עם קבוצות אחרות נמצאים נכון להיום בחוסר ודאות. אותם שחקנים לא אוהבים את מדיניות המועדון שמחתימה על חוזה לעונה אחת בלבד, אך אחרי עונה שכזו אין ספק שהנתון הזה הוא חיובי עבור אשקלון. על פי המסתמן, רק כמה שחקנים בודדים יקבלו חוזה חדש וישחקו עבור המועדון בליגה הלאומית, כאשר כבר עכשיו נראה כי אף שחקן זר לא יהיה פה.

האוהדים מחכים לבחירות: “את החשבון עם ראש העיר נסגור בקלפי”

הכותרת בה"א הידיעה עבור אוהדי הפועל אשקלון בימים האחרונים היא המילה "רוכש". האוהדים גייסו השבוע את כל מאמציהם על מנת להעלות את המודעות שהמועדון זקוק לידיים פרטיות והחלו במחאה על בסיס יום-יומי ברשתות החברתיות. האוהדים מצויים בלחץ אינטנסיבי ומחפשים לשים סוף למעורבות הפוליטית בספורט. אותם אוהדים בטוחים מיום ליום שלתומר גלאם ולאיתמר שמעוני אין כל אינטרס להנחית רוכש שייקח על עצמו את הקבוצה וכי הם מעוניינים להשאירה במסגרת העירונית. את הטענה הזו רואים גם בפועל, כיוון שעד כה לא נעשו ניסיונות לשדך את המועדון לרוכש פוטנציאלי.

דרור אלמלם ןציקו מגיה עם תומר גלאם .צילום: אורי קריספין

צוחקים כל הדרך לאן? הנהלת הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין

עם זאת, האוהדים כבר תפסו צד ויעדיפו בבחירות הקרובות לשים שם אחר שהוא לא זה של תומר גלאם, כיוון שלטענתם הוא לא קיים את ההבטחה שלו ולא מצא רוכש. “את החשבון עם ראש העיר נסגור בקלפי”, הם ציינו בפייסבוק. בתוך כך, גם אם לא יגיע בעלים חיצוני, בעירייה יצטרכו למצוא יושב ראש חדש, חזק ודומיננטי שישליט סדר ויביא את המועדון לצמרת הליגה הלאומית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר