לא היה מרוצה ממה שראה. דגו (צילום: אורי קריספין)
לא היה מרוצה ממה שראה. דגו (צילום: אורי קריספין)

לא ראויים לליגת העל: הפועל אשקלון סופגת עוד תבוסה

החניכים של מסאי דגו הוכיחו שוב שהירידה ללאומית לא הייתה מקרית והפסידו 4:0 להפועל רעננה משערים של כרם ארשיד (2), עדי נמני (9), שניר שוקר (54) ואור דסה (77)

פורסם בתאריך: 6.5.18 21:40

     

לאחר שהפועל אשקלון נשרה רשמית לליגה הלאומית, הגיעו חניכיו של מסאי דגו למשחק נוסף לפרוטוקול במסגרת ליגת העל. בקבוצה קיוו כי לאחר שעננת הלחץ התפזרה מהמועדון אולי ניתן יהיה לראות מהקבוצה ניצוצות של כדורגל מול הפועל רעננה המצויינת של מנחם קורצקי. דגו החליט לוותר כמעט על כל הזרים שלו והעניק את הקרדיט לעודד גביש, ליאור חדריאן, ואדריאן רוצ'ט על חשבונם של מילאן סמיליאניץ', ברניסלאב יובאנוביץ' ודלה איינוגבה.

זה לא לקח הרבה זמן לרעננה, שלא הייתה זקוקה להתאמץ יתר על המידה. עודד גביש נגח לעברו של עוז ראלי, שאיבד לכרם ארשיד שסובב לפינה הרחוקה. חדריאן ניסה להציל אך לא הצליח להושיע והפועל רעננה עולה ליתרון. גביש וראלי הוכיחו פעם נוספת מדוע הקהל האשקלוני לא אוהב את נוכחותם על הדשא.

בדקה ה-9 הפועל רעננה הוציאה קרן קצרה, שהסתיימה בהרמה מצויינת לראשו של עדי נמני שנותר חופשי ברחבה ובקלילות קבע 2:0. בדקה ה-24 תומר סויסה, ששיחק אשתקד באשקלון, בעט כדור חופשי, חדריאן הדף רע, אך למזלו הכדור פגע לא טוב בעלי קמארה שניצב חמישה מטרים מהשער ומול שער חשוף לחלוטין החמיץ. 2:0 עם תום המחצית.

בדקה ה-54, ארשיד ניסה לבעוט אך נחסם והקפטן שניר שוקר היה שם בשביל לכבוש את השלישי במספרת מצוינת. 3:0 לרעננה מול אשקלון המפורקת. שתי דקות לאחר מכן, מפלס העצבים עלה ואבי מלכה קיבל את הכרטיס הצהוב השני והאדום לאחר עבירה מאחור והותיר את הפועל אשקלון בעשרה שחקנים. כרטיס אדום תשיעי העונה להפועל אשקלון.

בדקה ה-77 אור דסה החל התקפה מצד ימין, מסר לשוקר ונכנס פנימה, שוקר הכניס את הדור לרחבה, יובאנוביץ' לא הצליח להרחיק ודסה אמר תודה וכבש את הרביעי. 4:0 לרעננה בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר