צעד גדול בדרך ללאומית: אליצור 'איתו' אשקלון מנצחת את המשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף

למרות שלא הייתה במשחק לאורך רוב שלביו, סטנלי ברנדי ויוני דרעי הובילו את אליצור 'איתו' אשקלון לריצת 22:0 ברבע הרביעי והפכו את התוצאה מול מכבי פתח תקווה בדרך לניצחון גדול במשחק 74:61 וליתרון 1:0 בסדרת הגמר

פורסם בתאריך: 2.5.18 22:46

     

אחרי שניצחו את מכבי מעלה אדומים 2:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף באליצור 'איתו' אשקלון חיכו בכיליון עיניים לראות מי תהיה המנצחת במשחק המקביל בין חבל מודיעין לבין מכבי פתח תקווה. בקבוצה שמחו שמחה מסויגת כאשר פתח תקווה ניצחה את הסדרה, למרות שהפסידו לה פעמיים, מאחר שניצחון פתח תקוואי סיפק לאליצור אשקלון יתרון ביתיות.

הפתיחה של המשחק הייתה של האורחים שפשוט השתלטו על המשחק והחלו לקלוע בזה אחר זה ונטלו את ההובלה, למגינת ליבם של אוהדי אליצור שהעניקו אווירה ביתית בהיכל 'אגמים' כהרגלם בקודש.

מכבי פ"ת פתחה את הרבע השני כאשר היא מובילה בלא פחות מ-13 נקודות, אך החניכים של רועי בן יהושע לא וויתרו. סטנלי ברנדי, שהיה בכל מקום על הפרקט ויוני דרעי, שהצטיינו סחפו את המארחים לריצת 22:0 ששינתה את היוצרות. פ"ת התקשתה למצוא סל לרפואה ופשוט לא עמדה בלחץ ואליצור 'איתו' אשקלון מנצחת 74:61.

ביום ראשון תצא הקבוצה לפ"ת, שם ישוחק המשחק השני בסדרה (20:00). ניצחון ישלח את אליצור 'איתו' אשקלון לליגה הלאומית. הפסד בפ"ת ואליצור 'איתו' אשקלון תארח שוב את מכבי פתח תקווה באולם אגמים ביום רביעי הבא (19:30).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר