איפה הם יהיו בעונה הבאה? שחקני הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין

נתראה בלאומית: הפועל אשקלון תרד ליגה

הפועל אשקלון לחצה היטב את מ.ס אשדוד והייתה מסוכנת יותר אך סלאלום מדהים של וובה בראון בדקה ה-54 סגר את הסיפור עבור המארחים. רודי חדד הורחק באדום ישיר בדקה ה-74

פורסם בתאריך: 29.4.18 21:23

     

לאחר ההפסד המביש להפועל עכו, הפועל אשקלון קיבלה הזדמנות נוספת להישאר בליגה לאחר שיריבתה הערב, מ.ס אשדוד, הפסידה להפועל רעננה. מסאי דגו החליט לערוך מהפכה בהרכב כאשר רודי חדד, מילאן סמילאניץ',  ודובב גבאי הושארו על הספסל בעוד ישראל זגורי, אדריאן רוצ'ט וולדימיר דבאלשווילי עלו בהרכב הראשון.

2,300 צופים הגיעו לאצטדיון הי"א בכדי לצפות בקרב הישיר על ההישארות בליגת העל בין מ.ס אשדוד להפועל אשקלון.

בדקה ה-7 דוד מנגה בעט היטב מ-20 מטרים אך הכדור חלף מעל הקורה בכמה סנטימטרים. בדקה ה-21, זגורי כדרר יפה ברחבה ומצא את טל איילה שסובב את הכדור אך לא מספיק בכדי שייכנס לרשת. הזדמנות מצוינת לאשקלון. בדקה ה-26, אור אינברום עבר יפה את רוצ'ט וירה בעוצמה לעבר שערו של איינוגבה אך זה היה גבוה.

בדקה ה-32, מס' 32 של הפועל אשקלון אדריאן רוצ'ט גם ניסה את כוחו מרחוק אך הכדור היה רחוק מלהיכנס. בדקה ה-38 שחקני הפועל אשקלון התמסרו על הרחבה וחיפשו את הפרצה עד שהגיע משומר ובעט לפינה הקרובה, אך ג'רפי היה במקום.

0:0 תוצאת המחצית.

דקה 50 רוצ'ט פורץ באגף הימני ומרים כדור למשומר שנגח מעל השער.

בדקה ה-54 וובה בראון חטף כדור במרכז המגרש והחל לדהור, בראון חיפש שחקן אשדודי לעזרה אך לאחר שלא מצא עבר את כל הגנת הפועל אשקלון בדרך לשער יתרון מדהים. 1:0 אשדוד.

מסאי דגו בניסיון אחרון להציל את המולדת, ניצל את שלושת החילופים שלו עד דקה 63. בדקה ה-74 רודי חדד המחליף, שנכנס בדקה ה-58, הכשיל את חן עזריאל מאחור והשופט לירן ליאני שלף לעברו את הכרטיס האדום הישיר.

בדקה ה-78 טעות גדולה של פיליפנקה כמעט סידרה לאשקלון שיוויון אך בנבנישתי לא הצליח להשתלט. אשקלון ממשיכה לשלוט ואשדוד מתעקשת לספוג גול.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר