השבת השחורה: הפועל אשקלון קרובה לליגה הלאומית

הפועל אשקלון פזלה לכיוון אשדוד, אך נעצרה מול הפועל עכו. הפסד מר מרגליהם של אז'ובל (13) ואליקו בלה הפחיתו את הסיכויים להישאר בליגה

פורסם בתאריך: 21.4.18 21:54

     

רגע לפני משחק העונה של הפועל אשקלון נגד מ.ס אשדוד בחוץ, אשקלון אירחה את הפועל עכו כדי להיצמד לאשדוד לקראת הקרב הישיר על ההישארות בליגת העל. בקבוצה ניסו למשוך קהל למשחק המכריע והכריזו כי המשחק יהיה פתוח לקהל הרחב, אך זה מאן להגיע ובאצטדיון סלה נכחו בזמן שריקת הפתיחה כ-1,700 צופים בלבד. למשחק הגיעו גם כ-20 פעילים חברתיים שהגיעו לעלות את המודעות לגבי השבוי האשקלוני, אברה מנגיסטו.

כבר בדקה ה-13, אוהדי הפועל אשקלון נכנסו להלם. בן אז'ובל הוציא כדור רוחב סמוך לקו השער, גבי קניקוביסקי הסיט ואז'ובל מקרוב דחק את השער הקל בקריירה שלו דווקא על חשבון האקסית. 1:0 לאורחים מהצפון.

בדקה ה-29 הזדמנות גדולה לאשקלון. דויד מנגה בעט מצוין מרחוק, שטראוס הדף לרגליו של בנבנישתי שבמקום להוציא רוחב בעט לידיו של השוער.

הלחץ האשקלוני מתחיל לתת את אותותיו עם עוד בעיטה של חדד למרכז השער בדקה ה-34. 0:0 תוצאת מחצית.

בדקה ה-48 רודי חדד חטף כדור באמצע והוביל את ההתקפה. חדד מסר למנגה שהכין לרגל שמאל ופגע בקורה. בדקה ה-59, גבי קניקובסקי מצא עצמו חופשי וירה כדור מ-20 שחלף סמוך לקורה. בדקה ה-61, חדד שוב קיבל כדור חופשי אותו בעט בחוזקה אך למרכז השער.

בדקה ה-61, הגיע המכה השנייה. אליקו בלה קיבל כדור ובעט לפינה הקרובה אל מול איינוגבה ההמום. 2:0 לעכו.

בדקה ה-65, הזדמנות גדולה לאשקלון. טל איילה מצא בכדור עומק את דובב גבאי שהוציא רוחב ומול שער ריק מנגה החטיא את השער. בדקה ה-72 רודי חדד מקבל כדור שבעה מטרים מהשער אך לא מצליח לנפק בעיוה ראויה. בדקה ה-75, גבי קניקובסקי שוב נותר חופשי והיה קרוב לכבוש את השלישי אך הבעיטה שלו שוב הלכה החוצה.

צפו בתגובות שלאחר המשחק:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר