טעה בגדול. איינוגבה (צילום: אורי קריספין)

בעטו בדלה: הפועל אשקלון הפסידה למכבי חיפה

השער המדהים של דוד מנגה בדקה ה-37 הצליח לגרום לאוהדי הפועל אשקלון לחלום, אך שתי טעויות קשות של דלה איינוגבה נתנו לרועי קהת (25) ולקאיו (86) לכבוש מול שער ריק ולנצח 2:1. חלום ההישארות של הפועל אשקלון מתחיל להתרחק

פורסם בתאריך: 14.4.18 22:25

     

באשקלון בהחלט נשמו לרווחה היום, לאחר שהתבשרו כי מ.ס אשדוד איבדה נקודות בעכו, בטרם החלה לשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר. באשקלון יודעים כי מדובר במשחק הקשה ביותר על הנייר במסגרת הפלייאוף התחתון, אך כזה שיכול להיוותר כזה, רק על הנייר. מכבי חיפה הפסידה בשבוע שעבר באשדוד ולא ניצחה את אשקלון העונה בשני המפגשים. ניצחון אשקלוני הערב יהיה הראשון בהיסטוריה על מכבי חיפה בכל תולדותיה. באשקלון מקווים להתגבר על חסרונם של מירקו אורמוש המושעה ורודי חדד הפצוע, מהטובים שבשחקניה ולנצל את הלחץ העצום בו נמצאת חיפה ולנסות לגרור אותה היישר למאבקי ההישארות.

בדקה ה-25 והתקוות של אשקלון מתחילות להתפוגג. סינטיהו סולליך נותר חופשי ברחבה, הקיצוני הוציא רוחב, יובאנוביץ' הסיט מעט ואיינוגבה הדף לקורה ומשם רועי קהת כבש את השער הקל בקריירה שלו. 1:0 לחיפה שמנצלת הגנה רעועה של אשקלון.

הפועל אשקלון כמעט איבדה את האמונה אבל לא דוד מנגה. בדקה ה-37, רמי גרשון איבד כדור והוא הגיע למנגה שעבר שחקן ומ-25 מטרים ירה כדור אדיר לחיבורים. שער מדהים למנגה ושתי הקבוצות יורדות למחצית בתיקו 1:1.

שער אדיר. מנגה (צילום: אורי קריספין)

בדקה ה-63 קוסטנדינוב ניסה את כוחו מרחוק אך הכדור חלף ליד העמוד. מכבי חיפה המשיכה ללחוץ ולשלוח כדורים לתוך הרחבה אך ללא מצבים של ממש.

בדקה ה-86 זה הגיע ולא לשער הנכון. רוקאביצה בעט מהפינה השמאלית לאיינוגבה שבמקום להדוף לקרן, הדף היישר לרגליו של קאיו שכבש מול שער ריק לאחר עוד טעות של איינוגבה. 2:1 למכבי חיפה.

צפו בתקציר המשחק:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר