שוב מסתבך. אסולין (צילום: ניר קידר)

שחקן הפועל אשקלון לשעבר, ליאור אסולין, נעצר בחשד לסחר בסמים

החלוץ שעלה עם הפועל אשקלון לליגה הלאומית בשנת 2014/15 נתפס על ידי משטרת מרחב ירקון לאחר שניסה למכור מריחואנה באמצעות אפליקציית טלגרם ומעצרו הוארך בארבעה ימים

פורסם בתאריך: 9.4.18 11:50

     

כדורגלן העבר ליאור אסולין, נעצר הלילה (בין ראשון לשני) על ידי משטרת ירקון לאחר שמכר מריחואנה באמצעות אפליקציית הטלגרם. בעקבות מידע מודיעיני ערכו בלשי מרחב ירקון פעילות מבצעית נגד אסולין ואתמול הוא תועד על ידי הבלשים כשהוא מוכר סמים בהיקף 600 שקלים ללקוח. אסולין נעצר ברחוב חיים לבנון בתל אביב והובא לחקירה. הבוקר הוארך מעצרו בארבעה ימים.

בתחילת דרכו אסולין היה נחשב לשחקן מוכשר אך לא בעייתי. המפנה הגיע בעקבות גירושיו מאשתו מורן, שהסתיימו בצורה מכוערת. מאז גירושיו, ליאור אסולין עבר לככב בכותרות הפלילים ופחות על מגרשי הכדורגל כאשר בין שלל התקריות בהן היה מעורב בין היתר: הימורים בתקופות שונות, מעצר במהלך משחק כאשר שיחק בהפועל ראשון לציון בשל אי תשלום מזונות וכעת גם סמים קלים.

אסולין אמר בעבר בראיון ל'סקופ': "את ההתנהלות של אורח החיים האישיים שלי מה שעשיתי ומה שעברתי אני לוקח על עצמי. אני בן אדם חזק ואדם מאמין ואני מאמין שכל מה שקורה, קורה לטובה. גמרתי להתאכזב בחיים. אני מסתכל על הכל מבחינה חיובית אני לא מחפש הנחות ושיוותרו לי ויפרגנו לי. בכל מקום שהייתי הצלחתי ואהבו אותי אבל כדי להצליח אתה צריך קודם כל יום לקום ולהוכיח את עצמך מחדש. אתה צריך להיות בן אדם חזק כי אתה לא יודע לאן החיים יובילו אותך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר