מסאי דגו. צילום: אורי קריספין

בחזרה לחיים: 2:0 להפועל אשקלון על בני סכנין

מסאי דגו רושם ניצחון ראשון שלו בהפועל אשקלון, שמנצחת לראשונה מאז תחילת ינואר. מירקו אורמוש העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-5,בנבנישתי הכפיל בדקה ה-78

פורסם בתאריך: 7.4.18 21:52

     

לאחר פגרה בת 3 שבועות, בהפועל אשקלון מקווים להשיג ניצחון ראשון על בני סכנין העונה וראשון בכל המסגרות מאז תחילת חודש ינואר. מסאי דגו ניצל את הפגרה על מנת לאושש את הפצועים ופתח עם ההרכב החזק ביותר שלו, כאשר דובב גבאי ממוקם בשפיץ ולצדדיו דוד מנגה וטל איילה (מימין לשמאל בהתאמה). איילה פותח לראשונה בהרכב מאז נפצע במשחק מול עירוני קריית שמונה. מי שירד לספסל הוא ישראל זגורי, שלא הצליח להצדיק את הקרדיט שקיבל עד כה ואמור לעלות מהספסל, כמו רודי חדד שנותר על הספסל. בסכנין לעומת זאת רוצים להבטיח את ההישארות באופן סופי ולא באו לוותר על המשחק.

פתיחה סוערת של הפועל אשקלון. כבר בדקה החמישית,  מושיקו לוגסי הרים כדור מצוין למירקו אורמוש שנגח באופן מושלם לרשת של מחמוד קנדיל. 1:0 לאשקלון.

בדקה ה-10 עמרן אלקרנאווי קיבל הזדמנות מצוינת להשוות אם החמיץ מקרוב. בדקה ה-36, טל איילה ירה לידיו של קנדיל שלא הצליח לקלוט והדף לרגליו של אורמוש שמול שער חשוף בעט החוצה. הזדמנות גדולה לאורמוש להשלים צמד. 1:0 תוצאת מחצית.

בדקה ה-66, אלקרנאווי ניסה להפתיע את איינוגבה בחצי מספרת אך הכדור יצא החוצה. בדקה ה-78 רודי חדד המחליף הותיר את סער בנבנישתי למצב אחד על אחד מול קנדיל. בנבנישתי לא התבלבל וקבע 2:0 גדול לאשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר