איפה הם יהיו בעונה הבאה? שחקני הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין

מקום לאופטימיות: הפועל אשקלון רואה את האור בקצה המנהרה

בעיקר בגלל הכישלונות של מ.ס אשדוד, ומעט בשל יכולת טובה יותר של שחקני הפועל אשקלון, הצטמצם הפער בין הקבוצות לשלוש נקודות בלבד, וחלום ההישארות של אשקלון בליגה כבר לא נראה כל כך רחוק. ומה יש להנהלת הפועל אשקלון נגד האוהדים?

פורסם בתאריך: 23.3.18 17:24

     

לא בטוח שאפילו שחקני הקבוצה או אנשי המועדון ידעו להסביר כיצד הפועל אשקלון ביכולת כל כך דלה וביצירת מצבים אשר שואפת לאפס מצליחה בכל זאת לגנוב נקודה בקריית שמונה ולצמצם עוד קצת את הפער מהקו האדום. דבר אחד ברור כמעט לכולם: שכך לא יכולה להיראות קבוצה שהמטרה שלה היא לשרוד עונה נוספת בליגת העל ושבשלב מסוים גם המזל יסתיים. ואם כבר מזל, אז למזלה הגדול של אשקלון היא זוכה מההפקר ונהנית מירידה חדה ביכולת של מ.ס אשדוד, שמאבדת נקודות זה המחזור הרביעי ברציפות.

אוהדי הפועל אשקלון. נהנים מהחולשה של אשדוד ומחוייבים להצלחת המועדון. צילום: אורי קריספין

אף שאשקלון סיימה בתיקו משחק שני ברציפות ועצרה את שרשרת ההפסדים, מספיק רק לחשוב מה היה קורה לו הייתה משכילה לנצח באחד המשחקים, ואיך זה היה משליך על קלחת התחתית. יחד עם כל זה, אשקלון קרובה כעת למ.ס אשדוד בשלוש נקודות בלבד, וחלום ההישארות עדיין חי ובועט עבורה. כבר עכשיו ברור שהפועל רעננה יצאה מהמירוץ ושהקרב הופך להיות ישיר בין שתי השכנות הדרומיות: הפועל אשקלון ומ.ס אשדוד.

 

במועדון הדרומי יותר שמו קץ לבצורת של כמעט 500 דקות ללא כיבוש שער, וכעת יחכו לקבל חזרה גם את החלוץ דובב גבאי, שצפוי לעמוד לרשותו של המאמן מסאי דגו לאחר פגרת החג. גם במשחק האחרון זעקה לשמים העובדה שלקבוצה חסרה רגל מסיימת וכי היא משוועת לחלוצים. זה אמנם לא מתורגם ליכולת טובה על כר הדשא, אך במועדון יכולים להיות מרוצים גם מחזרתו של טל איילה, ששב לסגל מוקדם מהצפוי ואף נכנס כמחליף בשני המשחקים האחרונים. עד למשחק הליגה הבא, בעוד שלושה שבועות, סביר להניח שאיילה ייכנס לכושר משחק ואף ייכלל ב-11 הראשונים. עם חזרתם של גבאי ואיילה החלק ההתקפי אמור לקבל שדרוג מסוים.

מחכים לשובו. דובב גבאי. צילום: אורי קריספין

“האימונים של מסאי מקצועיים יותר”

בנושא אחר, במועדון הביעו נכונות השבוע לנצל את הפגרה ולצאת למחנה אימונים קצר בארץ, אך נכון לכתיבת שורות אלו לא מצאו מגרשים לשביעות רצונם וצפויים להמשיך בחיפושים. המטרה היא למעשה ליצור גיבוש ולגרום לאחדות לקראת הישורת המכריעה של העונה. יש לציין כי מאמן הקבוצה מסאי דגו משדר בכל עת אופטימיות ומאמין שהקבוצה אכן תישאר בליגה. מעבר לכך, שחקנים בקבוצה אף העידו על שינוי חיובי ומאוד משמעותי בתכנית האימונים. “האימונים הפכו ליותר מקצועיים ורציניים מאז שמסאי הגיע”, אמר ל"כאן דרום" שחקן בקבוצה. “האימונים של יובל נעים כבר הפכו בשלב מסוים לשבלוניים מדי”.

מסאי דגו וייטב לוזון. אימונים מקצועיים יותר. צילום: אורי קריספין

בתוך כך משחקה הבא של הפועל אשקלון יתקיים רק ב-7 באפריל, כאשר במועד זה היא תארח את בני סכנין. כזכור, לפני חודש ימים, כאשר הקבוצה מהמגזר הגיעה לאשקלון, זה נגמר בצורה רעה מאוד עבור המקומיים (2:0). אך כעת מקווים בקבוצה שהתוצאה תהיה הפוכה. נוסף על כך, הרי שכעת בני סכנין כבר סיימה את העונה, והשאלה הנשאלת היא מה יהיה ההרכב שאיתו יבחר לעלות טל בנין מול אשקלון. יש לציין שלמרות חוסר העניין של סכנין בליגה, דווקא בשבת האחרונה היא הפגינה ספורטיביות מול מ.ס אשדוד ועשתה את העבודה עבור אשקלון.

ההנהלה הזמינה משטרה לאוהדים

זה תקופה ארוכה שחלק מאוהדי הקבוצה לא אוהבים את מה שהם רואים משחקנים מסוימים על כר הדשא וטוענים לחוסר מאמץ מצדם. לפני שבועות מספר אף נערכה שיחת אוהדים עם שחקני הקבוצה, ובה שטחו האוהדים את טענותיהם בפני השחקנים, ואלו הבטיחו כי הם מספיק מחויבים לטובת הצלחת המועדון. למרות השיחה שנעשתה ברוח טובה, במשחק האחרון בקריית שמונה נרשמו אירועים שלא מוסיפים כבוד לצדדים.

עוז ראלי. ספג קללות מהאוהדים. צילום: אורי קריספין

במהלך המשחק עצמו החל מספר מצומצם של אוהדים לקלל כמה שחקנים, ובהם שי חדד, עוז ראלי וולדימיר דבאלישווילי, ולא בפעם הראשונה העונה. בסיום אותם אוהדים המתינו ליציאת אוטובוס השחקנים מהאצטדיון, והמטרה לטענתם הייתה לעודד ולהרים את המורל לשחקנים. הנהלת הקבוצה פירשה זאת אחרת ובתגובה הזמינה משטרה כדי לפזר את האוהדים. במהלך השבוע ההנהלה בראשותו של המנכ”ל דרור אלמלם יזמה שיחת הבהרה עם אותם אוהדים על מנת ללבן את הדברים. ראוי לציין כי ההנהלה בהחלט מצפה מאותם אוהדים, אשר מקבלים אביזרי עידוד, הסעות וכניסה חופשית למשחקי חוץ, להתנהג בהתאם למרות מצבה הלא מזהיר של הקבוצה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר