הפועל אשקלון, צילום אורי קריספין
"אשקלון נותנת את התנאים להצליח". הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין

פרסום ראשון: תקציב הפועל אשקלון בעונה הקרובה, כ-15 מיליון שקלים

רק עשרה אחוזים מהתקציב יוקצו לטובת מחלקת הנוער. תמיכת העירייה תעמוד על חמישה מיליון שקלים. ומה בעניין יו"ר הקבוצה? ייתכן כי דרור אלמלם יכהן גם בתפקיד זה

פורסם בתאריך: 18.6.17 01:38

     

גם ללא יו"ר מכהן בהפועל אשקלון ממשיכים לעבוד ומעבירים הילוך לקראת העונה הקרובה. ל"כאן דרום" נודע באופן בלעדי כי התקציב הכולל של הפועל אשקלון יעמוד בעונה הקרובה על כ-15 מיליון שקלים בליגת העל, כאשר כ-1.5 מיליון מתוכו ינותב לטובת מחלקת הנוער; 4.4 מיליון שקלים יוקצבו מזכויות שידור; 2.2 מיליון שקלים מהסכם עם הטוטו; כחמישה מיליון שקלים מעיריית אשקלון; הציפייה היא לשדרוג בתמיכת הספונסרים בכ-1.4 מיליון שקלים; כ-1.5 מיליון שקלים מהכנסת כרטיסים צפויה; 250 אלף שקלים על השתתפות במפעל גביע הטוטו; ו-250 אלף נוספים יתקבלו על כך שיש למועדון קבוצת נוער בליגת העל. בשכלול פשוט מדובר בכ-15 מיליון שקלים, 13.5 מהם יעזרו להפועל אשקלון לבנות קבוצה ראויה בליגת העל.
חשוב לציין כי את ההקצבה מהעירייה תקבל אשקלון רק בינואר 2018, כיוון שהתקצוב העירוני מחולק באופן שנתי ולא על פי תחילת עונת הכדורגל. בהפועל אשקלון יש מי שראויים למחמאות על הדרך שידעו להשתמש בכספים לאורך העונה שעברה, החל מהיו"ר היוצא איתן קסנטיני, המנכ"ל דרור אלמלם והסמנכ"ל צ'יקו מגיה, שקיבל שבחים מחבריו. השלושה ידעו לכסות חובות בגובה שני מיליון שקלים לבנקים, ואף נותרו עם רווח תפעולי של כ-1.5 מיליון שקלים, ואותו העדיפו לשמור לעונה הקרובה ולא לפזר בחודש ינואר על שחקנים נוספים.

ג'רפי – OUT, אלמלם – IN

בתוך כך, בהפועל אשקלון טרם החליטו מי יירש את תפקידו של איתן קסנטיני, שכזכור סיים את תפקידו לפני כשבוע וחצי, עקב מחלוקות עם ראש העירייה, תומר גלאם, והממונה על הספורט, יוסי כהן. למרות העזיבה בטונים צורמים, קסנטיני סיפר למקורביו כי ימשיך לשמש עזר לקבוצה ויהיה לשירותה בכל עת. בנוסף, למרות המהלך שנרקם נגדו, היו"ר היוצא יבקש מספונסרים לא לפגוע בתקצוב לעונה הקרובה, כאיש שהיה אמון על כך בשלוש העונות האחרונות.

גם מנכ"ל וגם יו"ר? דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

במבט קדימה, ראשי העירייה רוצים לראות את עובד העירייה משה ג'רפי אוחז בתפקיד, בעיקר כיוון שמדובר באדם שמוסכם על כל הצדדים, כולל חברי ההנהלה שנמצאים איתו בקשרים חבריים. ג'רפי תרם רבות לקבוצה בעונה האחרונה, והיה איש הקשר מטעם העירייה במשא ומתן ובבוררות מול פרוספר אזגי, אך עושה רושם כי בסופו של יום מהלך כזה לא יצא לפועל בשל בעיות ביורוקרטיות ומשפטיות וגם בשל חוסר נכונות מצד ג'רפי להיכנס לתפקיד.
ל"כאן דרום" נודע כי בקומה הרביעית לא שוללים את האפשרות להסמיך את דרור אלמלם גם לתפקיד היו"ר, כאשר במקביל הוא ימשיך לכהן כמנכ"ל, ולמעשה לא להביא אדם מבחוץ שיזדקק לזמן התאקלמות לכניסה לנעליים הגדולות של קסנטיני. ייתכן כי אם מהלך כזה יצא אל הפועל, יצורף חבר הנהלה נוסף שיתחלק בנטל. כך או כך, במועדון לא מפסיקים לעבוד לרגע בימים אלו, כאשר אלמלם ומגיה עומדים בראש הצוות הניהולי.

מוריס ז'אנו במקום ללו אנקה

במועדון התחילו בסבב מינויים, שהחל עם יו"ר מחלקת הנוער חנוך אמר, אשר מינה השבוע את מוריס ז'אנו למנהל המקצועי של המחלקה במקומו של ללו אנקה. אנקה ימשיך לעבוד במחלקת הנוער וישמש יועץ ומנהל כללי. בקבוצה הבוגרת, נוסף לאלמלם ומגיה שכאמור ימשיכו, גם הדובר שלומי לוי ירשום את עונתו השנייה בקבוצה הדרומית. מי שסיכם באופן סופי את תנאיו השבוע הוא שחקן העבר, עמי ג'רבי, שנפגש לפגישת תיאום ציפיות עם המאמן יובל נעים וישמש עוזרו השני.

מוריס ז׳אנו (מימין). צילום: גייל מיכאלי

בגזרת השחקנים, הקשר טל איילה נמצא במשא ומתן מתקדם עם המועדון, וצפוי לסכם כבר בשבוע הקרוב. באשקלון רצו את חלוץ הפועל ירושלים, אנטוניו וראן, וכבר היו קרובים לחתימה, אך העסקה התפוצצה, והשחקן עשוי לנחות בבית"ר ירושלים. ל"כאן דרום" נודע כי מועמדים נוספים אשר רשומים בפנקסו של יובל נעים הם חלוץ קריית שמונה, ג'ייקוב נג'ובו, חלוץ בני לוד, עמרן אלקארנווי וחלוץ הפועל כפר סבא, מריו צ'יבוטה.
בנושא אחר, לאחר ביקוש בהפועל תל אביב וסערה תקשורתית, מאמן השוערים, גליל בן שנן, סיכם את תנאיו בהפועל אשקלון לעונה הקרובה וירשום את עונתו החמישית במועדון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר