לא מספיק: הפועל אשקלון ומכבי חיפה סיימו בתיקו מאופס

הפועל אשקלון ניסתה להציל את העונה שלה מול מכבי חיפה, רצון בהחלט היה שם אך יכולת? כנראה שזה לא מספיק טוב. 0:0 חלש מאוד, שהיה מרוח לכל אורכו של המשחק

פורסם בתאריך: 10.3.18 21:04

     

לאחר שרשרת ההפסדים המביכה של הפועל אשקלון, היא פוגשת את מכבי חיפה במחזור שיחתום את העונה הסדירה. בכל השבוע דיברו באשקלון על כך שמדובר בהזדמנות פז להחדיר מוטיבציה בשחקנים, שלמרות הכל, ניתן להישאר בליגה. בקבוצה צפו מן הצד במכבי חיפה, פעם אימפרייה בכדורגל הישראלי והיום קבוצת תחתית והודו כי הלחץ שבו שרויה מכבי חיפה עשוי לשחק לטובת האשקלונים שרוצים להישאר בליגה כנגד כל הסיכויים. דלה איינוגבה ושי חדד חזרו להרכב הקבוצה במקום ליאור חדריאן ושי בן דוד. מי שחוזר לסגל הוא טל איילה שחוזר לסגל אחרי פציעה ארוכה. 3,200 צופים הגיעו הערב לאצטדיון סלה.

תכנית המשחק של מסאי דגו עבדה מעולה. דגו הדגיש בפני השחקנים כי הלחץ הוא על חיפה ובמידה ויבקיעו ראשונים יוכלו להכניס אותם לקלחת הרותחת של התחתית. שתי התקפות מהירות שהוביל סער בנבנישתי מצאו את מכבי חיפה רדומה אך הפועל אשקלון לא ניצלה זאת.

בדקה ה-20, רועי קהת ניסה את כוחו מרחוק אך דלה איינוגבה הדף בקלות לקרן. בדקה ה-34 מירקו אורמוש הגיע לנגיחה מתוך רחבה אך הכדור עלה גבוה. דקה לאחר מכן, ישראל זגורי בעט מחוץ לרחבה והכדור שוב לא פגש את המסגרת. 0:0 תוצאת המחצית.

בדקה ה-49, קוסטנדינוב נגח מתוך הרחבה אך איינוגבה הדף לקרן. בדקה ה-62,שלומי אזולאי בעט כדור חופשי, איינוגבה שמט, היישר לרגליו של רוקאביצה שמקרוב בעט לקורה. בדקה ה-85 טל איילה נכנס במקומו של ישראל זגורי, לאחר 5 חודשים, לקול מחיאות הכפיים של האוהדים. בהחלט רגע מרגש.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה; שי חדד, ברניסלאב יובאנוביץ', אבי מלכה, עוז ראלי; מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', מושיקו לוגסי, רודי חדד; ישראל זגורי וסער בנבנישתי.
מכבי חיפה: אוהד לויטה; ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, רז מאיר; גאורגי קוסטנדינוב, גל אלברמן, שלומי אזולאי, רועי קהת; ניקיטה רוקאביצה וסינטיהו סולליך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר