מצליח, גלאם וכהן (צילום: אשר דיין)

בשעה טובה: האקדמיה לכדורגל נפתחה מחדש

האקדמיה לכדורגל שפעלה בשלוש השנים האחרונות תחת ניהולו של אבי נמני וקבוצת נים-גרופ, פתחה את שעריה מחדש ולראשונה תפעיל קבוצת בנות. . יש לכם את כל הקרדיט להצמיח מכאן את הכוכבים הבאים בעולם הכדורגל"

פורסם בתאריך: 5.3.18 14:02

     

האקדמיה לכדורגל נפתחה  אתמול בהתרגשות גדולה. כ-90 ילדים הגיעו לאימון הפתיחה יחד עם הוריהם ונהנו מהפנינג חגיגי. מנכל"ית התנו"ס, רונית מצליח: "האקדמיה הינה צורך עירוני לטיפוח ערכים באמצעות הספורט"

                פתיחה חגיגית. ילדי האקדמיה (צילום: אשר דיין)

המגרש הסינתטי  באשקלון לבש חג ביום ראשון השבוע.  עשרות הורים הגיעו יחד עם ילדיהם לפתיחה הרשמית של האקדמיה לכדורגל, שתהיה חלק מרכזי ממחלקת הנוער של הפועל אשקלון, תחת חסותה וניהולה של החברה העירונית לתרבות, נוער וספורט.  הפתיחה התקיימה במעמד ראש העיר בפועל, תומר גלאם, ממלאת מקומו, סופיה ביילין, הנהלת מועדון הפועל אשקלון והמנכ"ל דרור אלמלם, אישי ציבור וצוותים מקצועיים.

את פניהם של ההורים והילדים הנרגשים קיבלו צוות המאמנים של האקדמיה בניהולו של המאמן הבכיר, עומרי כהן. החגיגה על כר הדשא הייתה גדולה. הילדים עלו על המדים החדשים והחלו להפגין כישורי כדורגל על המגרש. יחד איתם השתתפו שחקני הקבוצה הבוגרת וכן שחקני קבוצת הנוער המשחקים בליגת העל.

מנכ"לית התנו"ס, רונית מצליח, בירכה בהתרגשות את הנוכחים וההורים וציינה כי פתיחת האקדמיה הינה צורך עירוני. "היום אנחנו פותחים את האקדמיה לכדורגל של מחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אקדמיה שהינה צורך עירוני לטיפוח ערכים באמצעות הספורט. הכדורגל, שהינו המשחק הפופולרי בעולם, טומן בחובו סגולות חברתיות וחינוכיות רבות. ערכים של השקעה, התמדה, קבוצתיות, דחיית סיפוקים, הישגיות, משמעת ואלו הם הכלים להצלחה בחיים. עלינו מוטלת האחריות להעניק את הכלים לדור הצעיר על מנת לטפח אזרחים טובים יותר".

עוד ציינה בגאווה רונית מצליח כי לראשונה ניתנה הזדמנות לבנות להצטרף לבית הספר לכדורגל והן שולבו יחד בקבוצות השונות, כאשר המטרה היא לייצר קבוצת בנות ."זו הזדמנות לברך על כך שלראשונה פתחנו הרשמה לבנות. בעידן של קריאה לשוויון הזדמנויות  חובה עלינו לטפח בנות ונשים המעוניינות להצטרף לעולם הזה שנקרא כדורגל".  לסיום הודתה מצליח לעוסקים במלאכה ובראשם ראש העיר בפועל, תומר גלאם על האמון והעידוד לפתיחת האקדמיה, ואיחלה בהצלחה לכולם.

  לראשונה בהיסטוריה, קבוצת נשים (צילום: אשר דיין)

ראש העיר בפועל, תומר גלאם, בירך את הנוכחים ואמר כי: "בית הספר לכדורגל חוזר לידי עיריית אשקלון, ולא יופעל עוד על ידי גורם חיצוני. בעקבות החלטה שקיבלתי, מעתה בית הספר יפעל תחת החברה העירונית, בניהולה של רונית מצליח. אני משוכנע שהמהלך הזה יבטיח שהילדים ייהנו מפעילות עשירה יותר, מקצועית יותר וההורים יוכלו להיות רגועים שבכל מקרה יש להם את הגב של עיריית אשקלון. אני מאחל הצלחה לכל הנרשמים ולאלה שעוד יצטרפו בהמשך, וגם למנהל המקצועי הנבחר, עמרי כהן. יש לכם את כל הקרדיט להצמיח מכאן את הכוכבים הבאים בעולם הכדורגל".

מנהל האקדמיה לכדורגל, עומרי כיהן, ציין כי זהו יום מרגש במיוחד. "פתיחת האקדמיה היא יום מאוד מרגש. היה כיף לראות את השמחה של הילדים היום ואני מאחל לנו שרק נמשיך להוביל אותם קדימה. האקדמיה תתנהל באופן מקצועי ביותר ותהיה בין המובילות בארץ. שאפו גדול לכל הצוות שלנו, נמשיך כל הזמן להאמין, לעבוד קשה ולהגיע להישגים ולתוצאות בדרך להצלחה ולמטרה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר