לא מצליחים להתרומם. לוגסי (צילום: אורי קריספין)

מס(איי) ניסיון: הפועל אשקלון שוב הפסידה

ניקו אולסק בישל ליונס מלדה (54) ולדיא סבע (69) בשביל לנצח 2:0 את הפועל אשקלון שממשיכה לשקוע עם הפסד שמיני ברציפות. מירקו אורמוש החמיץ פנדל (85)

פורסם בתאריך: 3.3.18 20:24

     

כשהליגה הלאומית נושפת בעורפה, הפועל אשקלון יצאה לפגוש את מכבי נתניה הלוהטת, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. מסאי דגו שהספיק להפסיד פעמיים, מאז מונה לתפקיד יודע שמדובר במשחק לא קל עבורו ועבור חניכיו במיוחד לאור מכת הפצועים, שנחתה על הסגל הקצר ממילא, של הפועל אשקלון. דויד מנגה, דובב גבאי, אייל משומר וברניסלאב יובאנוביץ' חסרים באשקלון. בקבוצה ינסו לנצל את הפסדה של הפועל רעננה ויחזיקו אצבעות להפסד של מ.ס אשדוד שפוגשת בדקות אלו את מכבי תל אביב, בכדי להפיח רוח חיים במסע ההישארות של הקבוצה.

בדקה ה-14, מירקו אורמוש, עמד במרכז הרחבה, קיבל כדור מישראל זגורי אך ירה כדור שפגע ברשת, מהצד הלא נכון. בדקה ה-25, מכבי נתניה רושמת איום מסוכן ראשון במשחק. ערן לוי, מי אם לא הוא, מצא את מלך שערי הליגה דיא סבע, שמצא את ליאור חדריאן מוכן.

בדקה ה-35, עוז ראלי הרים כדור לרחבה, הכדור עובר את כולם ומושיקו לוגסי דחק מקרוב לשער, אך צביקה לוי פסל את השער עקב עבירה של דבאלשווילי על דני עמוס. 0:0 תוצאת המחצית.

המחצית השנייה נפתחה עם בעיטה מצויינת של ערן לוי, שניסה לטווח את השער של חדריאן מזווית קשה אך הכדור לא פגע במסגרת. בדקה ה-54, הסכר נפרץ עבור מכבי נתניה. יונס מלדה בן ה-18, חדר לרחבה בחופשיות וכבש מקרוב שער מצוין לשערו של חדריאן. 1:0 למארחים.

בדקה ה-68, ההגנה של אשקלון שוב לא יכלה לכדורלעומק של אולצ'ק והפעם מי שנהנה היה דיא סבע שכבש את שערו ה-18 העונה. בדקה ה-85, אולצ' ק הספיק להכשיל את ישראל זגורי ומירקו אורמוש החטיא את הפנדל.

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן; עוז ראלי, אבי מלכה, טל מכלוף, שי בן דוד; מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, מושיקו לוגסי; רודי חדד, ישראל זגורי ו-ולדימיר דבאלשווילי.

מכבי נתניה: דני עמוס; ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ’, קובי מור; עלי מוחמד, דן גלזר, ניקו אולסק; דיא סבע, ערן לוי ויונס מלדה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר