פרוספר וקנין

אלי כהן מנג'ר, פרוספר וקנין ישמש כיו"ר?

שמו של כהן עלה שוב בקרב הצוות המקצועי והפעם בתור הסמכות העליונה בצוות המקצועי. בעירייה שוקלים למנות ליו"ר הקבוצה את וקנין ששימש בתפקיד בעבר. וקנין: "לא מאשר ולא מכחיש"

פורסם בתאריך: 1.3.18 16:51

     

הכישלון המקצועי בהפועל אשקלון נותן את אותותיו וככל הנראה בימים הקרובים צפויה הקבוצה להודיע על צירופם של יו"ר חדש לקבוצה ובמנהל מקצועי. מאז החליט ראש העיר בפועל, תומר גלאם, להסיר את איתן קסנטיני מתפקידו כיו"ר הקבוצה, אין לקבוצה יו"ר שעומד בראשה. העירייה בוחנת בשלב הזה כמה שמות אשר עשויות לשמש בתפקיד. יש לציין כי מי שמוביל את המהלך הוא גלאם אשר פנה לעוד שמות פוטנציאלים, אשר לא ידועים לחברי ההנהלה.

אחד המועמדים הוא יו"ר הקבוצה בעבר, פרוספר וקנין, שקיבל פנייה מטעם העירייה. וקנין, דמות מוכרת היטב בפוליטיקה ובעשייה הציבורית באשקלון, כיהן בכמה תפקידים ציבוריים בעבר. במהלך כהונתו של רוני מהצרי כראש העירייה הוא היה הממונה על הספורט ואף שימש לתקופה מסוימת כיו"ר קבוצת הכדורסל המקומית אליצור אשקלון, כמו גם קבוצת הכדורגל העירונית בתקופת פרוספר אזגי, במקביל לעבודתו כמנכ"ל אגד תעבורה. וקנין מסר בתגובה: "לא מאשר ולא מכחיש".

בתוך כך, בקבוצה עובדים במרץ בכדי למצוא פיתרון לבעייה של המאמן מסאי דגו. דגו כאמור, אינו מחזיק בתעודת PRO ולכן בעוד כשבועיים תפוג האשרה שלו לעמוד על הקווים ובקבוצה יצטרכו למצוא איש מקצוע, שמחזיק בתעודה זו. אחד השמות אשר עלו בקרב צוות הניהול הוא אלי כהן מר"ג אשר מוקדם יותר החודש דחה את הצעת הקבוצה לעמוד על הקווים, אך בקבוצה בטוחים שהוא אינו יסרב להיות הסמכות המקצועית העליונה. במקרה שכזה, יצטרכו באשקלון לבדוק כיצד יסתדר כהן יחד עם דגו אשר אינם חולקים את אידיאולוגיה באשר לשיטות האימון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר