וייסמן בזמן התחרות

דיאנה ויסמן שברה את שיא ישראל לנשים בריצת 60 מ'

האצנית האשקלונית שמתחרה מטעם מכבי ראשון לציון, חזרה לאיסטנבול, שם שברה את שיא ישראל ב-60 מטרים לנערות בכדי לשבור את שיא ישראל לבוגרות באותו מקצה. וייסמן: "ממשיכה לעבוד קשה כדי להביא תוצאות טובות"

פורסם בתאריך: 18.2.18 21:22

     

האצנית האשקלונית, דיאנה ויסמן, המתאמנת במכבי ראשון לציון בהדרכתה של אמה, אירנה ויסמן נבחרה שוב לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית. וייסמן כזכור היא אחת האצניות המוכשרות שגדלו בישראל שכזכור מחזיקה בתארים שיאנית ישראל לקדטיות ב-200 מ' ולנערות ב-100 מ', לאחר ששברה שיא בן 40 שנה בו החזיקה האצנית הישראלית הגדולה בהיסטוריה אסתר רוט שחמורוב. וכיום היא אלופת ישראל במקצים 100 ו-200 מטרים. דיאנה וייסמן נחשבת לתקווה הגדולה של ענף האתלטיקה בישראל ולאחת האצניות המוכשרות שגדלו אי פעם בישראל, כשהשבוע היא הוכיחה זאת שוב.

לפני כשנתיים השתתפה וייסמן, אז בת 17, בתחרויות 'גביע מדינות הבלקן' וגביע איסטנבול, שתיהן נערכו באיסטנבול שבטורקיה. אז היא סיימה במקום הראשון ושברה את שיא נערות ל-60 מטרים, אותו העמידה על 7.62. בשנה שעברה שוב התחרתה וייסמן ושיפרה את שיאה האישי לתוצאה 7:49.

היום, וייסמן חזרה לאיסטנבול ושוב התחרתה בתחרויות 'גביע מדינות הבלקן' וגביע איסטנבול וסיימה במקום השלישי במקצה 60 מטרים, רק שהפעם היא הצליחה לשבור את שיא ישראל לבוגרות כאשר עשתה זאת בתוצאה המדהימה 7:43.

וייסמן אמרה בתגובה ל'כאן דרום': "באתי לתחרות די חולה, אבל במהלך הריצה הרגשתי ממש טוב.  קודם כל רוצה להגיד תודה למאמנת שלי, שהיא גם אמא שלי. תודה שאת מאמינה בי ותומכת בי לאורך כל הדרך. תודה למועדון מכבי 'הישגים' ראשון לציון, שתומך בי, לכל מי שתמך בי ורשם לי ברכות, אני ממשיכה לעבוד קשה כדי להביא תוצאות טובות ולשמח אתכם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר