לא הושיע. איינוגבה (צילום: אורי קריספין)

יכולת דלה: 1:0 לעירוני קריית שמונה על אשקלון

הבכורה של מסאי דגו על הקווים בהפועל אשקלון, החלה טוב אך ככל שנקפו הדקות חניכיו התעייפו ומילוש ראדיבוייביץ' ניצל טעות קשה של השוער הניגרי כדי להשאיר את הנקודות בצפון

פורסם בתאריך: 18.2.18 20:53

     

השבוע האחרון של הפועל אשקלון, היה מעמוסים שידעה בשנים האחרונות ואולי בכל תולדותיה. המאמן יובל נעים עזב את הקבוצה ובמקומו הגיע מסאי דגו, שלראשונה בחייו עומד על הקווים של קבוצה, שמשחקת בליגת העל. דגו החליט לבצע מהפכה בהרכב הקבוצה, ממנו נעדר ברניסלאב יובאנוביץ' שנפצע ביום חמישי האחרון ויערוך בדיקות השבוע. שי בן דוד ואייל משומר חזרו להרכב, כמו גם ולדימיר דבאלשווילי, חלוץ הרכש הגיאורגי, שלא זכה ליותר מדי דקות מנעים, כאשר מילאן סמיליאניץ', דובב גבאי וסער בנבנישתי ירדו לספסל. בקבוצה מודעים לכך שיריבותיה לתחתית מ.ס אשדוד והפועל רעננה ניצחו אמש וכל תוצאה פרט לניצחון והפועל אשקלון תסתבך עמוק בתחתית.

בדקה ה-34 עירוני קריית שמונה קיבלה כדור חופשי, 20 מטרים משערו של דלה איינוגבה. מילוש ראדיבוייביץ' סובב נפלא, איינוגבה הדף ומוחמד שכר, עט על הריבאונד ומקרוב פספס את המסגרת. דקה לאחר מכן, ישראל זגורי קיבל הזדמנות פז להעלות את חבריו ליתרון אך בעט למשקוף.

בדקה ה-63, משומר ודבאלשווילי הראו ניצוצות מהימים המשותפים במכבי חיפה. חילוף מסירות נאה הוביל לבעיטה חזקה מצדו של משומר אך הכדור לא נכנס.

בדקה ה-72 כדור קרן מגיע לראשו של שובל גוזלן, שהצליח להתרומם ולנגוח לקורה, לתדהמת איינוגבה והגנת אשקלון, שלא זזה ולמזלה הכדור לא נכנס.

בדקה ה-81, עירוני קריית שמונה מצליחה לבסס את היתרון על כר הדשא גם על לוח התוצאות. רדיבוייביץ' ירה כדור ואיינוגבה לא הצליח להדוף טוב והדף לשערו הוא. טעות קשה של איינוגבה. 1:0 למארחים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר