הולך הביתה. נעים (צילום: אורי קריספין)

סוף עידן: יובל נעים סיים את דרכו בהפועל אשקלון

המאמן שהצעיד את הקבוצה מליגה א' עד ליגת העל והצליח להשאיר אותה כנגד כל הסיכויים עוזב לאחר שראש העיר בפועל, תומר גלאם, החליט לזעזע את המערכת בעקבות התוצאות והאצבע המשולשת

פורסם בתאריך: 12.2.18 13:04

     

4 עונות כמעט הגיעו לסופן ולמרות שנראה היה כי יובל נעים, הגיע להפועל אשקלון בכדי להישאר ולהפוך ל'אלכס פרגוסון' שלה, הקבוצה הודיעה היום במסיבת העיתונאים כי המאמן יסיים את תפקידו. נעים החל את דרכו בהפועל אשקלון, לאחר שראש העיר המושעה, איתמר שמעוני, החליט ליטול אותה מפרוספר אזגי ולהצעיד אותה קדימה. ההתחלה הייתה מזהירה. הפועל אשקלון דרסה כל מה שעמד בדרכה ואף הצליחה להדיח את בית"ר ירושלים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה ונעצרה רק על ידי האלופה דאז מכבי תל אביב.

הטעות שלו עלתה ביוקר. נעים (צילום: אורי קריספין)

את העונה הבאה, נעים החל ברגל שמאל. הקבוצה באותו זמן לא הצליחה להתרומם עד שהגיע גמר גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. שער דחוק של עידן שריקי בדקה ה-89, הספיק לזכייה בגביע ומשם הפועל אשקלון דהרה לליגת העל, אליה עלתה מהמקום השני.

 

יובל נעים מסיים את דרכו בהפועל אשקלון: הצטרפו למסיבת העיתונאים של הפועל אשקלון>> https://www.kan-ashkelon.co.il/sport/14740

‎Posted by ‎כאן דרום אשקלון‎ on‎ יום שני 12 פברואר 2018

את העונה שעברה פתחה אשקלון כמועמדת הברורה לירידה. הקבוצה ספגה שתי חמישיות ממכבי חיפה והפועל באר שבע בהתאמה, אך ככל שהתקדמה העונה הקבוצה התחברה, ובמקביל להורדת הנקודות להפועל תל אביב הצליחה לעשות את המוטל עליה ונשארה בליגה במחזור האחרון.

נאלץ להיפרד ממנו. מנכ"ל הפועל אשקלון, דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

העונה הנוכחית נראיתה כמו שנת הפריצה של הפועל אשקלון, מקבוצה מתנדנדת לקבוצת אמצע טבלה לגיטימית. הפועל אשקלון הצליחה לנצח את הפועל עכו והפועל רעננה וביצעה קאמבק מרשים מול מכבי תל אביב בדרך לתיקו אלא שאז החלו הפציעות. אלעד גבאי וטל איילה סיימו את העונה מוקדם ובמקומם הגיעו אייל משומר ורמזי ספורי. הפועל אשקלון נותרה שאננה אל מול הליגה החלשה ומצאה את עצמה רושמת רצף שלילי של 12 משחקים ללא ניצחון שנקטע מול הפועל עכו בחוץ. ניצחון הבית האחרון של הקבוצה היה מול הפועל עכו בסיבוב הראשון. ב-16 המחזורים האחרונים הקבוצה השיגה רק 9 נקודות, מתוך 48 נקודות אפשריות, מתוכן ניצחון אחד.

בחודשים האחרונים הקבוצה לא מתרוממת ויובל נעים שביצע מהפכה בינואר הודה בפני ההנהלה כי נעשו טעויות בינואר, יחד עם חדר הלבשה רעוע, וכך יהיה קשה להשאיר את הפועל אשקלון בליגה. בנוסף, האקט המכוער שביצע כלפי הקהל העלה את חמתם של הקהל ואנשי העירייה שיודעים שמדובר בשנת בחירות ובמידה ולא יפוטר, הקהל יצביע אחרת בקלפי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר