אירוע חמור. נעים (צילום: אורי קריספין)

צפו בסרטון: יובל נעים הפנה לקהל אצבע משולשת

מאמן הפועל אשקלון לא הצליח להסתיר את כעסו, לאחר שקהל הקבוצה קרא לו להתפטר בסיום ההפסד הכואב לבית"ר ירושלים. נעים: "לאנשים פה יש זיכרון קצר"

פורסם בתאריך: 11.2.18 12:27

     

לאחר 4 שנים ומחצה יובל נעים, למרות שקצר הצלחות רבות בהפועל אשקלון, נותר עד כה דמות שנויה במחלוקת בנוף הספורטיבי. במישור המקצועי, אנשים רבים שהתאמנו תחתיו טענו כי מדובר במאמן שמבין כדורגל ויודע לתת דגשים נכונים לשחקים. מאידך מדובר במאמן שלוקה בחסר בהבאת שחקני רכש וכראיה לכך כל השחקנים הזרים בהפועל אשקלון, הם כאלה ששיחקו בארץ לפני כן. בשבוע האחרון נעים הודה בפני הצוות המקצועי כי שחקני הרכש שהגיעו לא משביעים את רצונו והוא אכן ביצע מהפכה בהרכב וחזר להרכב עמו שיחק לפני חודש ינואר. לא פעם נעים הדגיש שגולת הכותרת של יכולותיו כמאמן היא היכולת להוציא מהשחקנים 200%. בחודשים האחרונים ניתן לומר שנעים לא הפיק 50% מהיכולות של חניכיו שנראו כבויים. השיא הגיע בתצוגת הנפל מול מכבי פתח תקווה, לאחריה אמר נעים: "כך לא נראית קבוצה שנלחמת על חייה וכך לא נראים שחקנים שצריכים לדאוג לעתיד שלהם. זו יריקה בפנים לכולם, לכל מי שהקבוצה חשובה לו".


צילום: הפועל אשקלון – דף האוהדים הרשמי

אמש, הפועל אשקלון אמנם נלחמה והתאמצה, אך מול אחת מהטוענות לדאבל, בית"ר ירושלים מול אצטדיון גדוש, שעוצמת רעש הקהל נשמע למרחקים, כמו שנאמר בתכנית 'הפרלמנט', "זה האובייס". גם כשהיא נלחמת, מול קבוצה שהגיעה מעט שאננה ובמשחק רע ולא מסודר שלה, להפועל אשקלון לא היה מה למכור מבחינה התקפית והשער הגיע ממצב נייח. מה הפלא אם כן, שחלק מאוהדי הפועל אשקלון ביקשו מנעים להתפטר וחלק הביעו בו תמיכה לאור שנים עברו, אבל האחרון חשב אחרת ובירידה לחדר ההלבשה הפנה אצבע משולשת לקהל האוהדים של הפועל אשקלון.

בתום המשחק אמר נעים: "אני חושב שאפשר להיות גאים בשחקנים. אמנם הפסדנו לבית"ר ירושלים, שהיא קבוצה מצוינת, ואני אומר שוב שלא הגיע לנו להפסיד, בטח לא בתוצאה הזו. אבל זה לא מנחם אותנו, אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, אבל יכולים להיות גאים בדרך שלנו, אנחנו מאוד רוצים להצליח אבל זה לא תמיד הולך".

השחקנים נלחמו אבל זה לא הספיק (צילום: אורי קריספין)

על הקריאות של הקהל, ״לאנשים פה יש זיכרון קצר. שוכחים את הדרך המשמעותית שעשינו בלעלות שלוש ליגות בשלוש שנים ואת העובדה שהצלחנו להישאר בשנה שעברה ולהוריד את הפועל תל אביב. אבל בסדר, כבר אמרתי בעבר, כשאם יש מישהו שיש סיכוי גבוה יותר שישאיר את המועדון בליגה, אני לא כופה את עצמי, אבל יש הנהלה, שנותנת לי גב מלא. ההנהלה הם אלו שקובעים מי יאמן את הקבוצה ולמי שיש טענות, שיפנה אותן אליהם״.

נעים לא היסס לומר כי הוא עדיין מאמין שהוא יכול להשאיר את הקבוצה בליגה, "לא הרמתי ידיים, אני עושה את המקסימום שלי ואני מאמן כדורגל. ישבתי עם ההנהלה השבוע כמו כל אימון ודיברנו על הדברים בצורה יפה. בסה״כ שאני חושב שהפועל אשקלון זה מועדון טוב שמאוד חשוב שהוא יישאר בליגה. אני חושב שאני יכול להשאיר את הקבוצה, אבל רק אם ישחקו כמו הפעם, אם ישחקו כמו בשבוע שעבר אז אני לא יכול. המאבק שלנו הוא מול קבוצות כמו רעננה ואשדוד ואני מאמין שכמו שנשארנו שנה שעברה נישאר גם השנה".

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון מסר בתגובה למעשה של נעים: ״המועדון רואה בחומרה כל גילוי אלימות במגרש ומחוצה לו. אנו ניתן את הדעת בנושא באופן יסודי, וזה יעשה בין כותלי המועדון ולא דרך אמצעי התקשורת״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר