משחק חושך: הפועל אשקלון הפסידה 3:1 לבית"ר ירושלים

שער עצמי של בוריס קליימן (56) העלה את הפועל אשקלון ליתרון. קלאודמיר בכדור חופשי (64), וארן בשער שדה (86) ואריק סאבו (89) הפכו והעניקו את הניצחון לירושלמים

פורסם בתאריך: 10.2.18 22:54

     

לאחר הפסקת חשמל שמנעה את פתיחת המשחק במועדו, הפועל אשקלון אירחה את בית"ר ירושלים. המשחק נפתח בשעה 21:00, לאחר שהתקלה בעקבות הפסקת החשמל נפתרה והאורות נדלקו בשנית. גם במהלך המשחק האורות עומעמו מספר פעמים, אך לא כבו.

במישור המקצועי, יובל נעים ביצע מהפכה בהרכב וחזר להרכב עמו שיחק במהלך רוב העונה. ישראל זגורי, ציון צמח וולדימיר דבאלשווילי הורדו לספסל ואת מקומם תפסו מושיקו לוגסי וסער בנבישתי. טל מכלוף הוצא מהסגל ואת מקומו תפס אבי מלכה שחזר מעונש השעיה.

בדקה ה-27, מהלך יפה של אריק סאבו ואנטואן קונטה באגף הימני נעצר אצל אבי מלכה שגלש והציל שער.

דקה 50, מרסל הייסטר פורץ באגף השמאלי, מהתל בקלות בשון מלכה, אך בועט החוצה. דקה 56, כדור חופשי של דוד מנגה הגיע לראשו של ברניסלאב יובאנוביץ שנגח טוב, קליימן הדף לקורה והכדור חזר לגבו ונכנס.

דקה 64, קלאודמיר פריירה בעט כדור חופשי מושלם שפגע בקורה ונכנס.

בדקה ה-86 איתי שכטר ניצל חור גדול בהגנת הפועל אשקלון ומצא את אנתוני וארן, שלא היה בנבדל,  וכבש את שערו ה-8 ואת שער השדה הראשון של בית"ר ירושלים באצטדיון סלה בליגה, מאז 1998. 2:1.

דקה 88 סילבסטר מקבל כדור בתוך הרחבה, אבי מלכה ניסה לחטוף אך ביצע עבירה וליאני לא היסס לשרוק לכדור עונשין מוצדק. אריק סאבו ניגש לכדור ובקלילות העלה את בית"ר ירושלים ליתרון 3:1.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר