הקהל קרא לו להתפטר. נעים (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים: "לא רואה במצב הזה כישלון אלא חוסר הצלחה של הקבוצה"

הפועל אשקלון שוב מפסידה לקבוצה שמתמודדת איתה בתחתית והמאמן יובל נעים לוקח אחריות על המצב, באופן חלקי. נעים: "כמו שיש חלק לשחקנים יש חלק למאמן ואני אף פעם לא מסתתר מאחורי זה"

פורסם בתאריך: 28.1.18 09:38

     

הפועל אשקלון אמנם שוב הפסידה למ.ס אשדוד, אבל בעיקר הוכיחה לכולם, שבמקרה שכחו, שהיא עדיין מועמדת מובילה לרדת בחזרה לליגה הלאומית. המשחק, שמשך אליו 850 אוהדים, שנמנים על הגרעין המרכזי של חוג אוהדי הפועל אשקלון, היה הזדמנות מצוינת לקהל של אשקלון להביע את מה שהוא חושב על הרצון של חניכיו. אם חשבתם שהתלונות של הקהל כלפי הרצינות של השחקנים נגמרה עם שחרורו של איבנצ'יץ', אז טעיתם. דלה איינוגבה ורמזי ספורי זכו למטר קללות מהקהל שלהם. הקהל קרא בשמו של ליאור חדריאן, במשך דקות ארוכות, כמחאה על ההתעלמות של נעים כלפיו ועל יכולתו של איינוגבה שהיה לו חלק בשני השערים. לגבי ספורי, אין עוררין גם אצל הקהל של אשקלון כי מדובר בשחקן מוביל, אך הגישה שלו נתפסת כבעייתית בחודש האחרון, בעיני הקהל. הקהל שוב קרא לנעים להתפטר אמש והאחרון אף זומן לשיחת בירור אצל ראש העיר בפועל, תומר גלאם. בקרב אנשי הפועל אשקלון הדעות לגבי נעים חלוקות. מחד, יש שטוענים שמדובר במאמן הטוב ביותר שיכולה אשקלון להעמיד על הקווים. מנגד, יש הטוענים כי נעים מיצה עצמו בהפועל אשקלון.

  הפסד ביתי נוסף לקבוצת תחתית. שחקני הפועל אשקלון (צילום: אורי קריספין)

גורמים בקבוצה ביקרו את ההחלטות של נעים בחלון העברות, לאחר שבחר לשחרר את ירדן אבוחצירה, השריד האחרון בקבוצה שעלה איתה מליגה א', להוציא את שחקני הבית, טל מכלוף וליאור חדריאן, עליהם ההנהלה לא מוכנה לוותר. כמו כן, השחרור של איבנצ'יץ' עדיין נתפס כשנוי במחלוקת ובגזרת הרכש, הגיעו שחקנים ששיאם הרחק מאחור.

נעים עצמו יודע שהתוצאות אינן טובות ולא מסתיר את חלקו בכישלון. "אנחנו מפסידים משחקים שאנחנו לא צריכים להפסיד אותם. גם השער הראשון וגם השער השני אלה שערים שלא היינו צריכים לספוג. אני חושב שזה התחיל מחוסר אחריות של שחקן, שהשאיר אותנו בעשרה שחקנים. מטבע הדברים אתה נלחץ ומפחד להפסיד את המשחק ובסוף אתה עושה את כל הטעויות האפשריות ומפסיד. השנה הכל הולך קשה, יותר משנה שעברה. בעונה שעברה ידענו לא להפסיד משחקים כאלה. אין לנו יותר מדי הסברים, זה השחקנים והם יצטרכו להוציא אותנו מהמצב הזה".

                    שער משום מקום. יובאנוביץ' (צילום: אורי קריספין)

על היכולת במשחקי הבית, "בסיס של קבוצה צריך להיות במשחקי הבית ואנחנו לא מצליחים לקחת נקודות. החלק של יובל נעים הוא חלק גדול וכמו שיש חלק לשחקנים יש חלק למאמן ואני אף פעם לא מסתתר מאחורי זה. אנחנו עושים את המקסימום מבחינתנו ואני מאמין שכמו ששנה שעברה התמודדנו מול הפועל תל אביב ונשארנו בליגה, גם השנה נישאר. אני לא רואה במצב הזה כישלון אלא חוסר הצלחה של הקבוצה. זה שהפועל רעננה ומ.ס אשדוד ניצחו אותנו בבית זה לא אומר שהם רמה מעלינו. התרגלתם לשחק נגד אופקים ושדרות, אנשים קצת התבלבלו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר