היתרון לא החזיק. איינוגבה במהלך המשחק בסיבוב הקודם (צילום: אורי קריספין)

לא כוחות: 3:1 למכבי תל אביב על הפועל אשקלון

דובב גבאי הדהים עם שער בכורה כבר בדקה ה-6, אופיר דויזאדה (13) איזן את התוצאה במהירות, עד שברק יצחקי נגח לרשת והפך את התוצאה. עטר (86) הגדיל את היתרון בכדור עונשין

פורסם בתאריך: 21.1.18 22:26

     

לאחר האכזבה הגדולה מההפסד להפועל רעננה, הפועל אשקלון הגיעה הערב לאצטדיון בנתניה, לקראת המפגש המסקרן בינה לבין מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-19. הפועל אשקלון שהצליחה להפתיע את מכבי תל אביב, במפגש הראשון העונה בין השתיים וביצעה קאמבק ענק, כאשר חזרה מ-2:0 ל-2:2. באשקלון יודעים שהרבה מים עברו בנהר מאז אותו המשחק ובעוד מכבי תל אביב נמצאת בנסיקה ורוצה להתמודד על האליפות, אשקלון חזרה לדשדש ומפלרטטת עם התחתית.

המשחק נפתח בסערה עבור חניכיו של יובל נעים. בדקה ה-6, כדור קרן של דויד מנגה, הגיע למילאן סמיליאניץ' שבעט חלש ודובב גבאי נגע קלות בכדור וכבש את שער הבכורה שלו בכחול. בדקה ה-13, אופיר דוידזאדה סיים את החגיגות האשקלוניות. אלירן עטר מצא את המגן שפרץ לעומק והכניע את דלה איינוגבה. 1:1.

בדקה ה-23, גבאי כמעט הפתיע בבעיטה מרחוק את שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', שהצליח להדוף את הכדור המפתיע בסופו של דבר. מכבי המשיכה ללחוץ אך ללא הועיל. תוצאת המחצית 1:1.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ כבד של הצהובים על שערו של איינוגבה ובדקה ה-65 גם באה על שכרה. אייל גולסה הרים לראשו של ברק יצחקי, שניצל כיסוי לא טוב של אייל משומר ונגח לרשת של הקבוצה בה גדל. 2:1 לצהובים. בדקה ה-86, טעות קשה של ברניסלב יובאנוביץ' גרמה לרודי חדד האיטי להכשיל את אבי ריקן בתוך הרחבה ורועי בר נתן לא היסס ושרק לכדור עונשין. אלירן עטר ניגש לבעוט ושלח את הכדור לבין החיבורים. פנדל מושלם 3:1 למכבי תל אביב.

לאחר כיבוש השער השלישי, הפועל אשקלון סוף סוף ניסתה לתקוף ובדקה ה-87 אייל משומר פרץ באגף ובמקום למסור החליט לנסות להבקיע מזווית קשה והכדור נהדף לקרן. ספורי הרים את כדור הקרן ומירקו אורמוש נתן נגיעה קלה בכדור שסחטה מראיקוביץ' הצלה גדולה.

תקציר המשחק:

המשחק המלא:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר