לא הותיר חותם. גורמזנו (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים על רעננה: "לא באו לשחק כדורגל"

המאמן הודה כי היה מאוכזב מחניכיו אמש והודיע כי יחתים חלוץ 9 זר בקרוב, "הגול שקיבלנו בהתחלה שיחק לידיים של רעננה, הם באו להסתגר ולצאת למתפרצות". גורמזנו שוחרר

פורסם בתאריך: 15.1.18 11:47

     

אכזבה גדולה הייתה נסוכה על פניהם של אנשי הפועל אשקלון ובעיקר על פניו של יובל נעים בסיום המשחק אמש. הפועל אשקלון לא הגיעה ממושמעת טקטית למפגש החשוב מול הפועל רעננה בבית ובעיקר לא מחויבת. שחקני רעננה היו הראשונים לכל כדור והיו הרבה יותר מסוכנים מהקבוצה המארחת. "לא הגענו טוב למשחק הזה", אמר נעים. "אני חושב שהגול שקיבלנו בהתחלה שיחק לידיים של רעננה. הם באו להסתגר ולצאת למתפרצות, הם לא חיפשו לשחק כדורגל. היינו אנמיים בחלק הקדמי, הם לא עברו את החצי אבל לא היינו מספיק קרובים ומסוכנים. אמנם שלטנו במחצית השנייה אבל לא ידענו לסיים או לייצר מספיק מצבים ואיבדנו הרבה כדורים בשליש האחרון. זה היה משחק פחות טוב שלנו ונצטרך לדעת להתאושש".

נעים הודה כי ישנה בעיה קשה במשחקי הבית של הקבוצה בהם השיגה הקבוצה ניצחון בודד ומחצית מהנקודות שלה. "דיברנו בתקופה האחרונה שהבסיס של קבוצה שרוצה להישאר בליגה, צריך להיות במשחקי הבית וחוץ מעכו לא ניצחנו כאן. שום דבר לא מקלקל את הניצחון של שבוע שעבר אבל אנחנו לא מסתתרים מזה שעשינו נזק גדול במשחק הזה. בעונה שעברה ידענו לא להפסיד במשחקים כאלה וקבוצה שרוצה להישאר בליגה הזאת לא יכולה להפסיד לקבוצה מהליגה שלה ועוד במשחק בית. נרצה לצרף עוד שני שחקנים, מתוכם חלוץ 9 זר, אבל לא נביא את מסי ורונאלדו. השחקנים שהצטרפו אמנם רצו היום אבל זה לא היה מספיק טוב. אין לי טענות לאף אחד, אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה".

בתוך כך, שרון גורמזנו, שוחרר משורות הקבוצה. החלוץ בן ה-35, שהיה בורג מרכזי בעליית הקבוצה מליגה א' לליגה הלאומית וחזר בקיץ לקדנציה שלישית בקבוצה לא הצליח להותיר רושם והחתמתו הפתיעה אפילו את אוהדי הקבוצה, שזכרו לו חסד נעורים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר