הפנים אומרות הכל. נעים בהפסד לפתח תקווה במחזור האחרון. צילום: אורי קריספין

יובל נעים: "לא אמרנו את המילה האחרונה בנוגע לרכש"

המאמן מרוצה מהשחקנים שהגיעו אך יודע שייקח להם זמן להם להיכנס לכושר ומכריז: "הקבוצה תתחזק בעוד שני שחקנים בחלק הקדמי". מכבי פ"ת מערימה קשיים בנוגע לארבייטמן

פורסם בתאריך: 12.1.18 11:54

     

הפועל אשקלון תערוך מחר את האימון המסכם לקראת מפגש התחתית מול הפועל רעננה (יום א' 19:00, אצטדיון סלה). נעים שביצע השבוע ריענון לסגל וקיבל את דובב גבאי ודוד מנגה שהחליפו את גודנס אג'אי וג'וזיפ איבנצ'יץ. השניים צפויים לערוך בראשון את הופעת הבכורה שלהם, כאשר גבאי יפתח ומנגה שלא התאמן בחודש האחרון ושהה באפריקה צפוי לקבל דקות מהספסל. מי שלא ישחק אלו ירדן אבוחצירה ועוז ראלי, שסובלים ממתיחה. בקבוצה ממשיכים בשיחות מול שלומי ארבייטמן, שבשלב הזה קבוצתו מכבי פתח תקווה מערימה קשיים.

"אחרי תקופה ארוכה שהקבוצה שלנו שיחקה טוב ולא הצליחה ליצור יותר מדי נקודות, הצלחנו לנצח דווקא במשחק פחות טוב שלנו בעכו למרות שהיינו יותר טובים הצלחנו לנצח. אנחנו צריכים להמשיך במגמה הזאת. הרבה אחריות מוטלת על הכתפיים שלנו בשביל להשאיר את המועדון הזה בליגה. המשחק מול רעננה הוא משחק קשה מול קבוצה בליגה שלנו ונצטרך להביא את הנקודות".

על תחושת הביתיות אמר: "אני חושב שאנחנו צריכים להפוך את הבית שלנו למבצר. אמנם עשינו פה כמה תוצאות יפות אבל אם נסתכל על התוצאות אז ניצחנו פה רק את עכו. אני חושב שכל קבוצה הבסיס שלה צריך להיות משחקי הבית ואני חושב שאם הקהל יבוא בהמוניו הוא ידחוף את השחקנים. זה חשוב לנו ולא רק במשחקים מול הגדולות כי המשחקים האלה יותר חשובים ממשחקים מול קבוצות כמו הפועל באר שבע".

על הרכש, "אני מאוד מרוצה אבל קשה ביומיים להתרשם. דויד ודובב לא שיחקו תקופה ארוכה וזה ייקח להם זמן להיכנס לעניינים אבל אני מאמין שתוך כדי תנועה נדע איך להפיק מהם את המקסימום. לא אמרנו את המילה האחרונה בנוגע לרכש ואני מאמין שעוד שני שחקנים יצטרפו לחלק הקדמי. יש לנו סגל טוב לא עשינו דברים בלחץ ולא רצינו לחטוף כל דבר שזז. מבחינת ההגנה והקישור אנחנו בסדר גמור. אנחנו רוצים לצרף שחקנים לחלק החלש שלנו שזה החלק ההתקפי".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלאב יובאנוביץ, שי חדד, מושיקו לוגסי, מילאן סמילאניץ, רודי חדד, מירקו אורמוש, דובב גבאי, רמזי ספורי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר