איתן קסנטיני. צילום: אורי קריספין
איתן קסנטיני. צילום: אורי קריספין

בלי התראה מוקדמת: איתן קסנטיני פוטר מתפקידו כיו"ר הפועל אשקלון

איתן קסנטיני, מי שנחשב למנהיג של קבוצת הכדורגל הפועל אשקלון, ומכהן כיו"ר שלה, אולץ להתפטר היום מתפקידו

פורסם בתאריך: 5.6.17 23:28

     

יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני נאלץ להתפטר מתפקידו כיו"ר הפועל אשקלון, לאחר שלוש שנים בתפקיד. בפוסט שהעלה קסנטיני בפייסבוק, הוא תקף את הממונה על הספורט, יוסי כהן.

"לאחר שיחה עם מ"מ ראש העיר (ועלק) ממונה על הספורט, שהרס כל חלקה טובה בספורט כל מה שבניתי בתקופת בני וקנין, כדורסל, כדורגל, כדור עף, סייף ואפילו ברידג', הוא הרס! היום הם החליטו שאני לא מתאים להיות היו״ר של הפועל אשקלון. לאחר 3 שנים של הישגים בכל קבוצות הנוער והבוגרים של הפועל אשקלון. יש לי 2 ברירות: או להישאר והעמותה יכולה להודיע לי על הפסקת התנדבות ואז יעצרו את התקציבים ויפרקו את הקבוצה או ללכת עם ראש מורם. אז החלטתי ללכת עם ראש מורם ולא לפגוע בהצלחת הקבוצה", כתב קסנטיני.

הוא הוסיף כי הוא הוא יבוא חשבון עם האחראים על כך בבחירות, הוא הודה לחבריו הקרובים בעיקר דרור אלמלם אבל לא שכח להודות גם לאיתמר שמעוני, "אפשר לנוח לאחר 3 שנים קשות של מלחמות ושל בעיות עם תקציבים ולעבור את רשם העמותות וכל המלחמות, לעלות ליגה ועוד ליגה ובסוף להישאר בליגת על שזה הדובדבן בקצפת", סיכם קסנטיני.

יוסי כהן. צילום: דוד לוי

כהן הגיב לדבריו של קסנטני בפוסט משלו וכתב: "כממונה על הספורט בעיריית אשקלון אני בונה תכנית להובלת מהפך בתחום הספורט בעיר. השינוי במועדון הפועל אשקלון נעשה בגיבוי מלא של ראש העיר בפועל תומר גלאם, כחלק מהמדיניות החדשה אותה אני מתווה. איתן קסנטיני מונה ליו"ר המועדון בזמן שהיה חבר קואליציה ונבחר כנציג ציבור לכהן כיו"ר הקבוצה. משאינו כזה כעת ומטבע הדברים יש בינינו אי הסכמות על הדרך. לאחר שישבנו היום ראש העיר ואני יחד עם איתן, הגענו להבנות משותפות שהוא לא ימשיך את דרכו בקבוצה. יושב הראש המבצע תפקיד התנדבותי וייצוגי, ראוי שיראה עין בעין עם הנהלת העיר בכל הקשור למדיניות הקבוצה. בהתאם לכך, אמנה בימים הקרובים יו"ר חדש שיהיה חלק מהנדבך של השינוי הכולל שאני מוביל בעיר אשקלון, וכן שיתרום מנסיונו המקצועי להצלחת העונה הבאה של קבוצת הנוער והבוגרים בליגת העל ולהצלחת המועדון כולו. אני מודה לאיתן קסנטיני על תקופת התנדבותו במועדון ומאחל לו דרך צלחה בהמשך".

גם בקרב אוהדי הקבוצה, לא ממש אהבו את ההחלטה לשלוח את קסנטיני הביתה וטל שמילוביץ', נציג האוהדים, מסר בתגובה כי "אוהדי אשקלון לא ישתקו נוכח ההחלטה לפטר את איתן קסנטיני. לא ייתכן שהתחשבנויות פוליטיות ייפגעו בקבוצתנו האהובה. איתן נתן את כל כולו בשלושת השנים האחרונות והוא שותף עיקרי בהצלחת הקבוצה. אוהדי אשקלון רואים בפיטוריו חיסול ממוקד שנועד אך ורק לפגוע בקבוצתם ואי לכך ובהתאם לזאת הם יישקלו את המשך צעדיהם נוכח ההחלטה העגומה".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר