יובל נעים. צילום: אורי קריספין
הבטיח לקדם את ספורי. יובל נעים. צילום: אורי קריספין

יומיים לפני הפועל ב"ש, נעים: "לא הייתי מרוצה ממה שראיתי היום"

יובל נעים והפועל אשקלון מחכים להפועל באר שבע בכיליון עיניים, אך עם הרבה חשש. נעים: "אנחנו צריכים לעשות את הדברים שתלויים בנו ולקוות ולהתפלל שזה יספיק"

פורסם בתאריך: 29.12.17 11:33

     

ביום ראשון, אצטדיון סלה ילבש חג לקראת המפגש המסקרן בין הפועל באר שבע להפועל אשקלון, כאשר באופק סיבוב ח' בגביע המדינה לכדורגל, שיפגיש בין הפועל אשקלון ומ.ס אשדוד ביום חמישי.

הפועל אשקלון תערוך מחר את האימון המסכם אך תיאלץ ככל הנראה להסתדר בלי גודנס אג'אי שמתח שריר ולא סיים את האימון. כמו כן, רמזי ספורי פצוע אף הוא אך הוא צפוי לשחק.

מאמן הקבוצה, יובל נעים,  דיבר על ההרגשה לפני המשחק.  "יש משחקים שלא צריך לדבר יותר מדי וצריך לתת את הבמה לשחקנים. הפועל באר שבע, שהיא בסגל מלא, היא הקבוצה הטובה ביותר בארץ. המשחק תלוי בהפועל באר שבע יותר מאשר בנו אבל יש לנו דברים שצריך לעשות כמו שמירה נכונה וכמובן להתפלל הרבה. אנחנו מאוד רוצים לשחזר את מה שהיה בסיבוב הקודם מול הפועל באר שבע. אני חושב שעשינו שמירה טובה מאוד בצדדים בטרנר ונקווה לשחזר את זה".

על הלבטים באשר להרכב הפותח." עד עכשיו אני לא יודע איך אני משחק, כי גם רמזי לא 100% וגם אג'אי לא סיים את האימון. לא הייתי מרוצה ממה שראיתי היום. יש לנו בעיה שאין לנו שחקני אגף טבעיים ולכן אנחנו מנסים לאלתר. יש לנו יומיים לחשוב וננסה להרכיב את ה-11 הטובים ביותר ממה שעומד לרשותנו".

נעים אמנם יודע כי הפסד בא בחשבון אך גם מודע לכך שקבוצתו ממשיכה להידרדר לתחתית הלוהטת. "אנחנו שייכים לקבוצות התחתית, חשבנו שאנחנו יכולים לפזול למעלה אבל התוצאות האחרונות שעשינו לא היו טובות ואנחנו לא מחפשים תירוצים בגלל הפציעות. אנחנו כל הזמן מסתכלים למטה ורואים שאנחנו קרובים מאוד, אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים. למה זה יספיק? אני לא יכול להבטיח. אנחנו מאוד רוצים לקחת נקודות אבל מצד שני עומדת הפועל באר שבע. אנחנו צריכים לעשות את הדברים שתלויים בנו, לעמוד מסודר ומאורגן, לשחק בהתלהבות ולקוות ולהתפלל שזה יספיק".

על ההגרלה בגביע אמר," שהראש טרוד במשחקי הליגה, אתה מסתכל על הגביע בחצי זווית. אנחנו הקבוצה היחידה שקיבלה קבוצה מליגת העל, זאת ההגרלה, אבל אנחנו מקווים לעבור את המשחק בראשון בצורה טובה ואחרי זה נתעסק בגביע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר