טל מכלוף הרצה בפני תלמיד אורט ע"ש הנרי רונסון

קפטן הפועל אשקלון הגיע להרצות נגד 'אלימות וגזענות'. דובר הפועל אשקלון, שלומי לוי: "אנו מועדון השייך לקהילה, נעשה הכל על מנת להעביר ערכים כגון נגד אפליה, גזענות ואלימות ובעד קבלת האחר״

פורסם בתאריך: 25.12.17 18:56

     

במסגרת סבב ההרצאות של מועדון הפועל אשקלון נגד ׳אלימות וגזענות׳ בבתי הספר, הגיע הבוקר טל מכלוף, קפטן הפועל אשקלון, לתיכון ׳אורט׳ ע״ש ׳הנרי רונסון׳ באשקלון. מכלוף העביר הרצאה מרתקת בקרב תלמידי כיתה י׳. במהלך ההרצאה ובסופה, שוחח מכלוף עם התלמידים, הצטלם עמם והבטיח לשוב ולהרצות בכל הזדמנות שתינתן לו.

בתום ההרצאה סיפר מכלוף: ״הוזמנתי להרצות בפני תלמידי כיתה י׳ בבית הספר ׳אורט הנרי רונסון׳ באשקלון ומיד נעניתי בחיוב ואני מודה על ההזדמנות. אני חייב לציין למופת את התלמידים שהעניקו לי קבלת פנים חמה והקשבה יתרה״.

דרור אלמלם, מנכ״ל הפועל אשקלון: ״טל מכלוף, בעיני ובעיני רבים מתושבי אשקלון בכלל ואוהדי הכדורגל בפרט, מסמל את הייחודית של אשקלון. מלא בערכים, מקצוען אמיתי, בעל אינטליגנציה על כר הדשא ובעיקר מחוצה לו. שמחנו להירתם לפרויקט ההרצאות בבתי הספר ואנו עומלים קשה על מנת להגיע לכמה שיותר תלמידים ולהעביר הרצאות נגד אלימות, גזענות ושמירה על מסגרות חינוך״.

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון: ״כחלק מתוכנית העבודה שרקמנו בתחילת העונה, הצבנו לעצמנו מטרות, מלבד מקצועיות, גם בתחום החינוך, העברת המסרים והחיבור לקהילה. אנו כמועדון השייך לקהילה, נעשה הכל על מנת להעביר ערכים כגון נגד אפליה, גזענות ואלימות ובעד קבלת האחר״.

אורה גול, מנהלת בית הספר התיכון ׳אורט׳ ע״ש ׳הנרי רונסון׳ באשקלון: ״שמחנו לארח את קפטן הפועל אשקלון טל מכלוף. הרצאתו המרתקת חופפת לערכים של מצוינות השקעה והתמדה למרות כל הקשיים . כמובן שאנו מעודדים מסרים המתנגדים לאלימות וגזענות כפי שגם הודגש בהרצאה. באותה הזדמנות רוצה להודות למועדון הכדורגל של הפועל אשקלון על יוזמה נפלאה זו. ישר כוח״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר